Jon Ivar Stålen

Autorisasjon (1997)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Jon Ivar Stålen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

Klok og innsiktsfull

Rolig og trygg person. Han får deg til å åpne deg og virker genuint interessert. Om du opplever å ha ingen andre å snakke med, Jon Ivar Stålen er en topp lytter.

Behagelig og dyktig!

Jeg er heldig som har han som fastlege. Fastleger har en utrolig krevende jobb, men han tar seg likevel god tid og lytter. Glimt i øyet.

At man må vente litt før en kommer inn er helt ok. En dag trenger jeg og litt ekstra tid.
Er ellers fornøyd med legesenteret og de som jobber der.

Varm og empatisk fastlege med glimt i øyet

Har hatt Stålen som fastlege siden 2005 og har anbefalt ham på det varmeste til alle jeg kjenner.
Man føler seg sett og tatt på alvor, uansett problem.

Fikk henvisning til DPS for noen år tilbake, og siden det var lang ventetid der, insisterte Stålen på at jeg skulle komme til jevnlige oppfølgingstimer til ham i mellomtiden (en periode på 3 måneder). Har aldri hørt om noen andre fastleger som bryr seg så mye om pasientene sine!

Ser andre har kommentert ventetiden på legekontoret. Jeg tenker at det er prisen vi pasienter betaler for å ha en fastlege som tar seg tid, lytter og stiller spørsmål, og som verdsetter kvalitet over kvantitet.

Lyttende lege

Rolig og trygg fastlege som lytter og stiller gode spørsmål. Vanskelig å få bestilt time, da det oftest er fullt opp minst 6uker i forveien. Alltid lang ventetid ved ankomst, både til lege og for å ta prøve/ henvendelser i resepsjonen. Dette gjelder også årene før dagens korona-situasjon.

Trygg og tålmodig

Har hatt han som fastlege i 12 år. Har plagdes med helseangst og også utviklet panikkangst, så har kommet til ham med små tullete problemer samtidig som jeg har hatt alvorlige problemstillinger. Måten han lytter og tar problemstillingene dine på alvor gjør at du blir rolig og du stoler på at du blir godt ivaretatt. Han er svært tålmodig og haster deg aldri ut av kontoret. Dette kan være grunnen for at det noen ganger kan være forsinkelser på venterommet. Jeg kan anbefale han på det varmeste!