Jon Ivar Stålen

Møllenberg Legesenter

Autorisasjon (1997)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Jon Ivar Stålen er en av 182 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

En super lege!

Jon Ivar er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor og som tar seg tid til å høre på deg.
Han er grundig, men likevel effektiv. Han er seriøs, men også full av humor. Han er rolig, behagelig og jeg har full tillit til han.

Føler meg heldig som har han som lege. Anbefales på det varmeste.

Tar meg på alvor.

Jon Ivar Stålen er en god lege. Han ser meg og tar seg god tid. Jeg har ikke en negativ ting å si om han som lege og medmenneske. Jeg har fullstendig tillit til han. Er det tvil henviser han videre. Han anbefales på det varmeste.

Anbefales på det varmeste

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Kjempeflink

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.

Drømmelegen

Hatt Stålen i de tre årene jeg studerte i Trondheim. En hyggelig mann som husker deg fra gang til gang. Alltid profesjonell og effektiv. Tok seg tid til meg som pasient, aldri følt meg bedre ivaretatt. Spesielt pluss for nettsidene deres, hvor Stålen fornyer resepter på forespørsel eller svarer på spørsmål du sender inn. Pleide alltid å svare i løpet av samme arbeidsdag, gjerne mot slutten av dagen. Veldig trist jeg ikke kan pakke han med i en koffert til Oslo, virkelig en flott lege!

Videre hadde kontoret alltid drop inn for akutte situasjoner, hvor du ringer inn tidlig om morgenen for time på dagen. Ellers var det 1-2 ukers ventetid på ordinær time.