Jon Ivar Stålen

Møllenberg Legesenter DA

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Møllenberg Legesenter DA
Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim
Tlf: 73 80 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Ivar Stålen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

Anbefales på det varmeste

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Kjempeflink

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.

Drømmelegen

Hatt Stålen i de tre årene jeg studerte i Trondheim. En hyggelig mann som husker deg fra gang til gang. Alltid profesjonell og effektiv. Tok seg tid til meg som pasient, aldri følt meg bedre ivaretatt. Spesielt pluss for nettsidene deres, hvor Stålen fornyer resepter på forespørsel eller svarer på spørsmål du sender inn. Pleide alltid å svare i løpet av samme arbeidsdag, gjerne mot slutten av dagen. Veldig trist jeg ikke kan pakke han med i en koffert til Oslo, virkelig en flott lege!

Videre hadde kontoret alltid drop inn for akutte situasjoner, hvor du ringer inn tidlig om morgenen for time på dagen. Ellers var det 1-2 ukers ventetid på ordinær time.

Strålende lege

Jon Ivar Stålen er en lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege. Har hatt Stålen som min fastlege siden 2005, og ville ikke byttet han bort hvis det ikke var for at jeg har flyttet til Tromsø.

Veldig fornøyd

Har hatt han som fastlege i 10 år og aldri hatt noe å utsette, med unntak av tilgjengelighet. Blir godt mottatt og tatt på alvor. Synd jeg ikke kunne ta med meg fastlegen fra Trondheim da jeg flyttet.

Den beste legen jeg har hatt

Jon Ivar har en egenskap veldig mange fastleger ikke har: han lytter til deg. Jeg har ikke for vane å traske ned legekontro, men når jeg gjør det forventer jeg å bli møtt med noen som lytter. Det er det mange fastleger som dessverre ikke gjør, men heldigvis gjelder det ikke Jon Iver.

Han er tålmodig, spør spørsmål, har humor og snakker på et nivå man forstår. Han stresser deg ikke ut av kontoret og sender deg videre til andre om du selv føler behov for det. han sjekker ut alt nøye og vil gjerne hjelpe - ikke bare skrive ut ett eller annet på resept.

Det er trasig at det finnes så utrolig mange fastleger som ikke tar pasienten alvorlig og lytter til det menensket som tross alt kjenner sin kropp, men jeg er så heldig å ha funnet en lege som gjør nettopp det.

Anbefales på det sterkeste.

Det eneste negative er at det er lang ventetid på ordinære timer.

forståelsesfull og imøtekommende

Jeg har alltid vær frisk og rask, men pådro meg en skade for noen år tilbake. Normalt har jeg tenkt at tiden heler alle sår, men i dette tilfellet gjorde denne taktikken meg utbrent, og til slutt møtte jeg veggen. Da jeg oppsøkte Stålen var jeg ikke bare fysisk skadet, men også langt nede psykisk. Derfor vil jeg ikke bare takke Stålen for behandling og henvisning, men også for imøtekommenhet og forståelse.

Anbefales!

Min fastlege de siste ca. 8 år, bl.a. gjennom hele studietiden. Har brukt ham lite, med unntak av de siste to årene. Rolig, dempet og behagelig personlighet, oppleves som trygg og kompetent. Har virkelig engasjert seg i mine problemer, og vi fikk raskt en god kjemi, der jeg opplever at han bryr seg og lever seg inn i min situasjon. Det eneste jeg har å utsette er at det på venterommet spilles grusom radio.

Meget god lege

Brukte Stålen i over 6 år og har meget gode erfaringer med han som fastlege. Allsidig lege som går inn for å hjelpe sine pasienter. Han er flik til å henvise og å være ærlig om det er noe han ikke har ekspertise på. God til å kommunisere og å være tydelig. Han er effektiv men ikke forhastet.

Veldig bra lege!

Jeg har hatt Stålen som fastlege i over 10 år nå - de første årene med sjeldne besøk med kun små bagateller som tema, men etterhvert med et komplekst sykdomsbilde som var vanskelig å diagnostisere - så jeg har fått testet han ut på forskjellige områder. Gjennom hele perioden har jeg opplevd han som seriøs, hyggelig, rolig, omtenksom og jeg føler at han tar ting på alvor. Til tross for et komplisert sykdomsforløp føler jeg at jeg har fått veldig god hjelp og oppfølging. Han har alltid tid til å snakke litt ekstra, noe som nok et årsaken til, i mine øyne, det éne minuset ved besøkene: Det er noe ventetid hos ham, så sett av god tid.

Kjempefornøyd

Har hatt Stålen siden studietiden. Ca 10 år? Er jo ikke så ofte innom. Unge menn er kanskje ikke så ivrige på å besøke fastlegen sin? Men når jeg først er der er det som oftest småsymptomer som jeg er bekymret over men som i ettertid viser seg å gå over på egenhånd. Likevel tar han meg alltid på alvor og henviser meg til spesialister og røntgen om han føler behov. Jeg regner med at 9 av 10 henvendelser til fastlege er symptomer som til slutt går over av seg selv. Skjønner derfor at noen leger føyser folk ut av kontoret igjen. Men slik er ikke Stålen.
Føler kanskje at han har blitt bedre de siste årene. Det kjennes ut som den sosiale intelligensen og ferdighetene innen yrket sitt er bedre. Helt naturlig det der. Det samme kan vel sies om meg selv:)

Topp fyr med godslig lynne og glimt i øyet. Flink å svare på "min helse"-portalen er han også.

Anbefales

Er flink, forståelsesfull, serviceminded, profesjonell men samtidig hyggelig.

Det eneste minuset er de dårlige parkeringsmulighetene. Få plasser, må betale parkeringsavgift. Ofte fullt.

bra fastlege

forståelsesfull, god til å lytte, profesjonell. er veldig lei meg for at jeg må bytte fastlege siden jeg flytter langt unna.

kan anbefale Jon Ivar på det varmeste.

Særdeles bra

Har en veldig god opplevelse av han, han forstår, snakker ikke rundt grøten, og lytter til deg som pasient.

Du blir tatt imot som et menneske, og føler deg likestilt.

En lege som tar seg tid

Hadde denne legen som fastlege i flere år som student i Trondheim. Han tok seg alltid tid til å lytte, og jeg opplevde å bli tatt på alvor hver gang. Har ikke klart å finne en like god lege etter at jeg flyttet fra byen.

Tar meg alltis på alvor

Tar meg alltid på alvor og henviser meg videre til st. Olavs om det er usikkerhet. Flott oppfølging på alle måter

Beste legen i byen.

Jon Ivar Stålen har vært min fastlege nå i noen år. Han er svært empatisk og tar meg og min sykdom på alvor. Han er grundig og lyttende. Et godt valg for alle som vil bytte fastlege. Bedre blir de ikke....

Den beste

Har vært min fastlege i 8 år,har god evne til og sette seg inn i mine problemer

en bra mann

jeg har opplevd ham som en lyttende og profesjonell lege i de årene jeg har gått til ham.

En utmerket lege

Har hatt ham som fastlege i 9 år, og har ikke et øyeblikk vurdert å bytte. Dyktig, omsorgsfull, har aldri opplevd å komme dit og ikke få hjelp. Han er også en utmerket lege for min datter, og tar meg som mor på alvor selv når han ikke på første konsultasjon kan bekrefte de symptomene jeg har registrert. Han tar alltid utgangspunkt i at det jeg sier er korrekt.