Jon Ivar Stålen

Tlf: 73 80 87 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Ivar Stålen er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

Tar meg på alvor.

Jon Ivar Stålen er en god lege. Han ser meg og tar seg god tid. Jeg har ikke en negativ ting å si om han som lege og medmenneske. Jeg har fullstendig tillit til han. Er det tvil henviser han videre. Han anbefales på det varmeste.

Anbefales på det varmeste

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Kjempeflink

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.

Drømmelegen

Hatt Stålen i de tre årene jeg studerte i Trondheim. En hyggelig mann som husker deg fra gang til gang. Alltid profesjonell og effektiv. Tok seg tid til meg som pasient, aldri følt meg bedre ivaretatt. Spesielt pluss for nettsidene deres, hvor Stålen fornyer resepter på forespørsel eller svarer på spørsmål du sender inn. Pleide alltid å svare i løpet av samme arbeidsdag, gjerne mot slutten av dagen. Veldig trist jeg ikke kan pakke han med i en koffert til Oslo, virkelig en flott lege!

Videre hadde kontoret alltid drop inn for akutte situasjoner, hvor du ringer inn tidlig om morgenen for time på dagen. Ellers var det 1-2 ukers ventetid på ordinær time.

Strålende lege

Jon Ivar Stålen er en lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege. Har hatt Stålen som min fastlege siden 2005, og ville ikke byttet han bort hvis det ikke var for at jeg har flyttet til Tromsø.