Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Hyggelig og kompetent lege

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Tar meg på alvor og sier samtidig hva hun mener. Stiller fornuftige spørsmål uten at jeg føler meg misforstått eller ikke tatt på alvor om hun ikke er helt enig med meg. Tror hun leser pasientene bra.

Kjempe fornøyd

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Jeg er regelmessig til legen, og jeg er kjempe fornøyd med Kjersti. Hun tar seg tid til å høre på pasientene, og bryr seg ikke så mye om de andre som sitter på venteværelset. Min gamle lege var utrolig stresset og gjorde at jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg måtte innom. Sånn er ikke Kjersti. Er jeg syk så får jeg være syk. Hun prøver å gjøre det beste for pasientene sine, og gir meg en trygghetsfølelse.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at hun ikke kan så mye om det jeg sliter med, men hun er ingen psykolog eller psykiater så det kan jeg ikke vente heller. Ellers er det ingenting!

ALT er bra!!

Lege: Roger Kahn Skrevet

Roger Kahn er varm, klok og dyktig - åpen og lyttende - kan en ønske seg mer av en lege som også er faglig dyktig? NIX!!

Flink, effektiv og hyggelig lege

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjersti Åm er ryddig , effektiv , pålitelig og svært imøtekommende . Det passer meg perfekt . Jeg er veldig fornøyd.

den aller flinkeste og blideste legen

Lege: Roger Kahn Skrevet

Roger Kahn er nøyaktig og lyttende,føler meg alltid hørt og sett hos ham..håper han vil holde på lenge :-)