Julie Nesheim

Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim
Julie Nesheim er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Julie Nesheim

Uten tvil den beste legen.

Helt fantastisk dame. Forståelsesfull, imøtekommende og oser medmenneskelighet. Hun lytter virkelig!

Dyktig lege som er flink med barn

Har hatt Julie som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Har også hatt henne som fastlege for min sønn fra han var ett år (nå tre år). Hun er veldig flink med barn, og kurerte fullstendig legeskrekken hans. Hun lytter og tar seg tid. Opplever henne som kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert. Følger godt opp hvis det skulle være noe. Hun har hatt permisjon ett år for videreutdanning nå, og ser fram til å få henne tilbake. Selv om vi har fått god hjelp og oppfølging av hennes vikar, Tom Ekle, også.

Ute i permisjon og erstattet av en du aldri får se

Byttet til Jule Nesheim, men fikk beskjed om at hun hadde gått ut i permisjon i ett år og at en annen lege hadde tatt over hennes pasienter. Jeg valgte henne basert på gode evalueringer fra denne siden, så ble veldig skuffet da jeg 01.10.15 prøvde å bestille en time hos henne på Ila Legesenter.

Jeg fikk vite at hun var ute i ett år (frem til 10.08.2016), og at vikaren het Tom Ekle. Prøvde å få time hos han ved å ringe til legesenteret. Fikk beskjed om at han (dette var i slutten av november) hadde ledig time først i begynnelsen av januar.

Forundret sa jeg at jeg trengte time før dette, og da fikk jeg bekjed om at jeg bare måtte komme på konoret tidlig om morgenen og vente til han var ledig (i en 10 min eller noe). Han tilhørte nemlig egentlig et annet legesenter og hadde så utrolig mange pasienter så han var bare på kontoret noen få ganger i uka og han hadde ikke tid til faktiske timer før i januar.

Jeg har heldigvis (endelig!) funnet meg en annen lege. Og jeg vil IKKE anbefale å bytte til Julie når hun er i permisjon.

Den beste legen jeg har hatt. Dyktig, grundig, tillitsfull.

Grundig, hyggelig, tillitsfull. Hun bruker tid på deg, er behagelig og lett å prate med. Tar deg på alvor og henviser til spesialist dersom nødvendig, og er derfor meget ansvarsfull.

Min fastlege

Julie er en varm og trivelig fastlege. Føler meg sett og hørt hos henne.
Har for det meste kommet på akutt timer, da er det en god del ventetid (min 45min), noe som er forståelig og greit, men også veldig leit med 40 i feber og farang-tendenser.
Som pasient føler du at du kan lufte hva det er du har på hjertet uansett hvor "dumt" det føles og du blir alltid tatt på alvor.
Litt treg med å komme til riktige konklusjoner, men er mottagelig for innsigelser fra pasient.
Annet personell ved legesenteret trekker ned pga dårlig service og humør, og lang telefontid (noen ganger stengt linje).