Julie Nesheim

Tlf: 73 51 11 24 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Nesheim er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Julie Nesheim

Empatisk og dyktig

Fantastisk fastlege som jeg har hatt i flere år. Nesheim tar seg god tid og bruker lite tid på datamaskinen når du her inne hos henne. Empatisk og tar pasienten på alvor. Eventuelle henvisninger går greit, og hun er ryddig og nøye. En drøm av en lege! Legesekretærene er også svært hyggelige, dyktige og effektive. Eneste minus med dette senteret er et noe sliten venterom med dårlig ventilasjon. Men de har i tillegg et enormt utvalg med magasiner om ventetiden blir noe lengre enn forventet.

En drøm av en fastlege

Endelig har jeg funnet fastlegen min. Hun er en drøm. Hun er kunnskapsrik,medmenneskelig,dyktig og svært imøtekommende. Jeg er svært heldig som har fått henne. Jeg vil ellers også rose de flinke og hyggelige legesekretærene ved Ila legesenterer

Meget dyktig

Julie Nesheim oppleves som meget dyktig i sitt fag. Hun er imøtekommende og virker opptatt av pasientens ve og vel.
Det eneste jeg kan trekke ned på, er lang ventetid for timebestillinger.

Uten tvil den beste legen.

Helt fantastisk dame. Forståelsesfull, imøtekommende og oser medmenneskelighet. Hun lytter virkelig!

Dyktig lege som er flink med barn

Har hatt Julie som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Har også hatt henne som fastlege for min sønn fra han var ett år (nå tre år). Hun er veldig flink med barn, og kurerte fullstendig legeskrekken hans. Hun lytter og tar seg tid. Opplever henne som kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert. Følger godt opp hvis det skulle være noe. Hun har hatt permisjon ett år for videreutdanning nå, og ser fram til å få henne tilbake. Selv om vi har fått god hjelp og oppfølging av hennes vikar, Tom Ekle, også.