Julie Nesheim

Tlf: 73 51 11 24 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Nesheim er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Julie Nesheim

Meget dyktig

Julie Nesheim oppleves som meget dyktig i sitt fag. Hun er imøtekommende og virker opptatt av pasientens ve og vel.
Det eneste jeg kan trekke ned på, er lang ventetid for timebestillinger.

Uten tvil den beste legen.

Helt fantastisk dame. Forståelsesfull, imøtekommende og oser medmenneskelighet. Hun lytter virkelig!

Dyktig lege som er flink med barn

Har hatt Julie som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Har også hatt henne som fastlege for min sønn fra han var ett år (nå tre år). Hun er veldig flink med barn, og kurerte fullstendig legeskrekken hans. Hun lytter og tar seg tid. Opplever henne som kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert. Følger godt opp hvis det skulle være noe. Hun har hatt permisjon ett år for videreutdanning nå, og ser fram til å få henne tilbake. Selv om vi har fått god hjelp og oppfølging av hennes vikar, Tom Ekle, også.

Ute i permisjon og erstattet av en du aldri får se

Byttet til Jule Nesheim, men fikk beskjed om at hun hadde gått ut i permisjon i ett år og at en annen lege hadde tatt over hennes pasienter. Jeg valgte henne basert på gode evalueringer fra denne siden, så ble veldig skuffet da jeg 01.10.15 prøvde å bestille en time hos henne på Ila Legesenter.

Jeg fikk vite at hun var ute i ett år (frem til 10.08.2016), og at vikaren het Tom Ekle. Prøvde å få time hos han ved å ringe til legesenteret. Fikk beskjed om at han (dette var i slutten av november) hadde ledig time først i begynnelsen av januar.

Forundret sa jeg at jeg trengte time før dette, og da fikk jeg bekjed om at jeg bare måtte komme på konoret tidlig om morgenen og vente til han var ledig (i en 10 min eller noe). Han tilhørte nemlig egentlig et annet legesenter og hadde så utrolig mange pasienter så han var bare på kontoret noen få ganger i uka og han hadde ikke tid til faktiske timer før i januar.

Jeg har heldigvis (endelig!) funnet meg en annen lege. Og jeg vil IKKE anbefale å bytte til Julie når hun er i permisjon.

Den beste legen jeg har hatt. Dyktig, grundig, tillitsfull.

Grundig, hyggelig, tillitsfull. Hun bruker tid på deg, er behagelig og lett å prate med. Tar deg på alvor og henviser til spesialist dersom nødvendig, og er derfor meget ansvarsfull.

Min fastlege

Julie er en varm og trivelig fastlege. Føler meg sett og hørt hos henne.
Har for det meste kommet på akutt timer, da er det en god del ventetid (min 45min), noe som er forståelig og greit, men også veldig leit med 40 i feber og farang-tendenser.
Som pasient føler du at du kan lufte hva det er du har på hjertet uansett hvor "dumt" det føles og du blir alltid tatt på alvor.
Litt treg med å komme til riktige konklusjoner, men er mottagelig for innsigelser fra pasient.
Annet personell ved legesenteret trekker ned pga dårlig service og humør, og lang telefontid (noen ganger stengt linje).

Meget bra lege

En lege som tar deg som pasient på Alvor. Aldrig i dårlig humør og du føler deg alltid godt ivaretatt. Faste telefontider er også et stort pluss. Alt i alt meget fornøyd med både lege og legekontor.

Anbefales!

Hun lytter virkelig til det en sier og tar alt på alvor. Hun har god kunnskap om det meste, og er det noe hun ikke vet henviser hun til spesialist. Veldig fornøyd!!!

En lyttende lege

Etter å ha hatt et par andre fastleger er jeg veldig fornøyd med at jeg endte opp med Julie Nesheim.
Hun tar seg god tid, stresser ikke og lytter!

En drøm av en fastlege

Tar seg tid til å lytte og får pasienten til å føle seg hørt, selv ved akuttimer. Er åpen for alternative behandlingsformer og lytter til pasientens egne forslag.

Dyktig lege

Tar seg tid til og høre, og du føler deg sett som person. Tror hun har bra hukommelse :)

Hyggelig og kompetent lege

Tar meg på alvor og sier samtidig hva hun mener. Stiller fornuftige spørsmål uten at jeg føler meg misforstått eller ikke tatt på alvor om hun ikke er helt enig med meg. Tror hun leser pasientene bra.

Passelig god

Fikk god hjelp til enkle medisinske spørsmål, men i begrenset grad der jeg virkelig trengte hjelp, som f eks når jeg trengte tid til å bli lyttet til. Følte meg noen ganger avspist, og dyttet ut av kontoret. Hun var imidlerteid åpen og vennlig. Var flinkt til å foreslå hjelp i forhold til enkelte spørsmål, mindre flinkt i forhold til andre.

Den beste legen jeg har hatt er Julie Nesheim

Jeg syns Nesheim er dyktig og meget hyggelig:) Hun er rett og slett en drømmefastlege:) Det IKKE uten grunn at jeg har skrevet et dikt til henne og vikarene hennes:)

Vi trenger flere leger som deg, Julie:)

Gjør jobben

Julie virker som en dyktig lege, også for en som jobber i helsevesenet selv (noe som skal litt til). Hun får jobben gjort, hører på det man har å si når man er der og gjør fornuftige tiltak. Det man trenger en fastlege til rett og slett. Det som trekker ned denne legen er den dårlige tilgjengeligheten og dårlige sevicen på kontoret. Også må man belage seg på mye ventetid i ett mindre trivelig venteværelse for å si det sånn. Men det er verdt det for å ha en oppegående fastlege.

Meget dyktig

Julie har mange gode kvalifikasjoner. Hun er tilstede i samtalene, inngir trygghet og en visshet om faglig dyktighet. Hun er personlig, og viser en oppriktig interesse for meg som pasient.

fornøyd ja!

legen min er flink faglig, et varmt menneske, hun får deg til å føle deg trygg, og hun tar deg på alvor.

Takk Julie

Super lege. Er veldig flink til å lytte ogå normalisere ting. På tross av at hun kan gjøre ting ufarlig og gjenkjennbart, tar hun en på alvor og respekterer ens opplevelse og ønsker. I tillegge huskes alle avtaler, bestilling av tester, sender mailer og tar telefoner for å følge opp. Bravo

Beste legen jeg har hatt. Tok meg på alvor og tok seg god tid til meg. Respektfull i møte med pasient med psykiske lidelser.

Flink til å lytte og å ta ting på alvor!

Jeg oppfatter henne som oppriktig interessert i meg og mitt velvære. Selv med stor kø blir man sett og hørt, selv om det ikke nødvendigvis tar så lang tid. Også flink til å gi realistiske bilder på ting.