Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Kjempefornøyd med legen

Lege: Roger Kahn Skrevet

Imøtekommende, blid, nøyaktig, punktlig, tilgjengelig.
Sammenlignet med andre legesenter er tilgjengeligheten helt utrolig bra ved akutte behov. Kontoret er bemannet med serviceinnstilte, blide ansatte.

Legen som lytter

Lege: Roger Kahn Skrevet

Føler meg alltid tatt godt vare på av Roger Kahn. Han setter seg på en rask måte inn i mitt problem, og sender raskt til spesialist hvis nødvendig. Får en grundig helsjekk årlig.

Gjør jobben

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Julie virker som en dyktig lege, også for en som jobber i helsevesenet selv (noe som skal litt til). Hun får jobben gjort, hører på det man har å si når man er der og gjør fornuftige tiltak. Det man trenger en fastlege til rett og slett. Det som trekker ned denne legen er den dårlige tilgjengeligheten og dårlige sevicen på kontoret. Også må man belage seg på mye ventetid i ett mindre trivelig venteværelse for å si det sånn. Men det er verdt det for å ha en oppegående fastlege.

:-)

Trykt og godt.
Meget godt fornøyd med Kahn.
Har hatt kun 1 lege og vil ikke ha noen andre.

Utilgjengelig og manglende oppfølging

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Jeg har forsøkt å bestille meg en legetime for å få resept på noe middel mot eksem gjennom nettsidene til Ila legesenter pluss at jeg ville teste meg for blyforurensing. Jeg hadde det ikke travelt og regnet med å få time om en uke eller to. Jeg fikk legetime to måneder frem i tid. Dette synes jeg er skandaløst dårlig service.
Behandlingen var akseptabel og hun henviste meg til St. Olav for testing av blyforurensing. Etter flere måneder ventet jeg fortsatt på svar fra blyprøve-testene. Til slutt ble jeg utålmodig og ringte opp. Prøvene viste intet negativt resultat, så derfor hadde ikke Kjersti Åm brydd seg med å varsle meg verken med e.post, sms eller telefon. Dette er dårlig