Hitra legekontor

Vikaholmveien 2 7240 Hitra

Siste vurderinger av behandlere ved Hitra legekontor

Omtenksom og kunskapsrik

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

Omtenksom å kunskaps rik lege, som er en av di som fårstår situasjon, folk står i og som tar i et ekstra tak får å hjelpe pasienter dit de skal å bør være 👍 uten denne mannen og legen så hadde ikke jeg vært der heg er idag. Fantastisk og flått type 😎

Kunnskapsrik

Lege: Lars Øyvind Kvaale Skrevet

Lars gir tillit ved alle konsultasjoner, og informerer om eventuelle sykdommer og mulige bivirkninger ved bruk av diverse medisiner på en folkelig og forståelig måte. Han er alltid rolig og balansert, og flink til å holde timene til avtalt tid. På alle måter en lege jeg håper jeg får ha som fastlege i lang tid framover.

Empatisk og hjelpsom.

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Geir Ivar er en lege jeg er meget fornøyd med. Han er alltid blid og kunnskapsrik. Geir Ivar er alltid interessert i det du har å si, og han avbryter ikke. Han er trygg i sin jobb og meget kunnskapsrik. Han viser alltid at han er genuint opptatt av helsen din.

Herlig mann med masse kunnskap

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Når jeg leser andre kommentarer her så tenker jeg at de som er misfornøyde, faktisk ikke er syke. Ta dere sammen, og hør på mannen.

Geir tar de som faktisk er syke, veldig alvorlig og følger veldig godt opp. Så godt, at han til å med ringer og spør hvordan det går. Jeg er superfornøyd, og anbefaler han på det sterkeste.

Øyekontakt viser at han "bryr seg" om deg, noe som ikke alltid stemmer.... ..

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Han er en alvorlig lege og virker veldig opptatt av hva som feiler deg og undersøker saker hvor han er usikker selv men følger dårlig opp når det gjelder sykdomsbildet mitt. Blir sendt mye hit og dit til forskjellige samtaler og undersøkelser men står på stedet hvil etter 5 år. Han har liten tid til utenom snakk, som kan helle begge veier, men det gjør iallefall at han som regel alltid er i rute.