Gjesdal Legekontor

Ole Nielsensvei 20 4330 Ålgård

Siste vurderinger av behandlere ved Gjesdal Legekontor

Bør på ingen måte brukes

Lege: Farzana Islam Skrevet

Helt forferdelig. Gikk ut fra legen skikkelig nedfor. Har aldri vært borte i en lege som ikke leste journal eller er så lite interessert i å høre hva pasient har å si.
Skulle innom legekontoret for å få noen papirer. De hadde stengt (45 minutt før tiden) og jeg fikk beskjed av resepsjonen at det ikke var nødvendig å holde oppe til stengetid da de ikke hadde pasienter da.

Lege: Farzana Islam Skrevet

Vanskelig å bestille tid. dærlig netside. legen er ikke tilgjengelig på helsenorge. og ingen svarer på telefonen. jeg prøvd to ganger å bestille time med henne og nå endelig bytter jeg min fastlege.

Uinteressert og travel

Lege: Farzana Islam Skrevet

Vanskelig å få bestilt tid, lang ventetid og har opplevd flere ganger at det er blitt avbestilt.

Virker uinteressert og lite løsningsorientert.

Utilgjengelig

Lege: Farzana Islam Skrevet

Anmeldelsen gjelder nok like mye legesenteret som selve legen.
Det er utrolig vanskelig å få bestilt time, det kan ikke bestilles via HelseNorge og det kan ikke bestilles via legesenterets nettside. Og når man ringer er det vanskelig å komme igjennom. Da blir eneste muligheten å sende mail, som det tar flere dager å få tilbakemelding på.
Jeg har forespurt enkle ting som å få fornyet resept, også det er det lang behandlingstid på.
Dette føles som veldig respektløs, og en føler seg hjelpeløs som pasient.
Hadde det vært større tilgang på fastleger, hadde jeg byttet umiddelbart!

Ekstremt dårlig inntrykk!!

Lege: Farzana Islam Skrevet

Var borte der for å sjekke litt vitamin nivåer å genrelt sjekk. Ble møt med spørsmålet om vekten min som om det var relevant til timen? Ja jeg er nok ikke den tynneste men er langt ifra «feit» satt der i ein stor joggedress og det var det hun gikk utifra.. 90% av timen handlet om vekten min 10% handlet om vitamin nivået. første og siste gang hos denne legen! Anbefales ikke «dessverre»