Farzana Islam

Farzana Islam er en av 121 fastleger i Stavanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Farzana Islam

Ekstremt dårlig inntrykk!!

Var borte der for å sjekke litt vitamin nivåer å genrelt sjekk. Ble møt med spørsmålet om vekten min som om det var relevant til timen? Ja jeg er nok ikke den tynneste men er langt ifra «feit» satt der i ein stor joggedress og det var det hun gikk utifra.. 90% av timen handlet om vekten min 10% handlet om vitamin nivået. første og siste gang hos denne legen! Anbefales ikke «dessverre»

Helt elendig

Gikk til legen fordi jeg har vert syk i 4 dager, hostet så mye at jeg ikke har fått sovet skikkelig på 2 dager, sliter med å svelge, klør i ører og hodeverk. Blir møtt med at jeg absolutt ikke er syk, sjekker halsen i 2 sek og sier jeg ikke har hoven hals og hun spør om jeg har feber, jeg svarer det vet jeg ikke for jeg har ikke sjekket, får med en gang i svar nei du har ikke feber! Lurer veldig på hvordan hun kan vite at jeg ikke har feber når hun ikke har sjekket dette? Fikk også beskjed at det er helt normalt å føle seg slik nå med tanke på pollen, jeg svaret men jeg har ikke pollen allergi får igjen svar men det er normalt! Ble anbefalt en hostesaft mot slimhoste som jeg googlet mens jeg satt der, svarte jeg har ikke slimhoste men tørrhoste som jeg har sagt! Ble anbefalt ny og det er den jeg har brukt de siste dagene fra apoteket som ikke har hjulpet! Bryr hun sei nei, hun mente jeg burde gå tilbake på jobb!
Har aldri møtt en så uprofesjonell lege i hele mitt liv! Anbefales virkelig ikke!

Meget flink

Gikk over fra en på en annet legekontor i nærheten, det første jeg merket var at Farzana tok tak i ting den gamle ikke hadde brydd seg om. Har slitt med vond skulder i lang tid - gamle legen ba meg om å trene. Farzana sendte meg til MR - og der viste det avrevet muskel... Synes hun er blanding av lyttende og konstruktiv. Er veldig glad for at jeg fikk byttet - og glad for at hun er min nye fastlege.