Farzana Islam

Autorisasjon (2015)

Gjesdal Legekontor Telefonnummer51 61 47 0051 61 47 ...
Ole Nielsensvei 20 4330 Ålgård
Farzana Islam er en av 13 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Farzana Islam

Vanskelig å bestille tid. dærlig netside. legen er ikke tilgjengelig på helsenorge. og ingen svarer på telefonen. jeg prøvd to ganger å bestille time med henne og nå endelig bytter jeg min fastlege.

Uinteressert og travel

Vanskelig å få bestilt tid, lang ventetid og har opplevd flere ganger at det er blitt avbestilt.

Virker uinteressert og lite løsningsorientert.

Utilgjengelig

Anmeldelsen gjelder nok like mye legesenteret som selve legen.
Det er utrolig vanskelig å få bestilt time, det kan ikke bestilles via HelseNorge og det kan ikke bestilles via legesenterets nettside. Og når man ringer er det vanskelig å komme igjennom. Da blir eneste muligheten å sende mail, som det tar flere dager å få tilbakemelding på.
Jeg har forespurt enkle ting som å få fornyet resept, også det er det lang behandlingstid på.
Dette føles som veldig respektløs, og en føler seg hjelpeløs som pasient.
Hadde det vært større tilgang på fastleger, hadde jeg byttet umiddelbart!

Ekstremt dårlig inntrykk!!

Var borte der for å sjekke litt vitamin nivåer å genrelt sjekk. Ble møt med spørsmålet om vekten min som om det var relevant til timen? Ja jeg er nok ikke den tynneste men er langt ifra «feit» satt der i ein stor joggedress og det var det hun gikk utifra.. 90% av timen handlet om vekten min 10% handlet om vitamin nivået. første og siste gang hos denne legen! Anbefales ikke «dessverre»

Helt elendig

Gikk til legen fordi jeg har vert syk i 4 dager, hostet så mye at jeg ikke har fått sovet skikkelig på 2 dager, sliter med å svelge, klør i ører og hodeverk. Blir møtt med at jeg absolutt ikke er syk, sjekker halsen i 2 sek og sier jeg ikke har hoven hals og hun spør om jeg har feber, jeg svarer det vet jeg ikke for jeg har ikke sjekket, får med en gang i svar nei du har ikke feber! Lurer veldig på hvordan hun kan vite at jeg ikke har feber når hun ikke har sjekket dette? Fikk også beskjed at det er helt normalt å føle seg slik nå med tanke på pollen, jeg svaret men jeg har ikke pollen allergi får igjen svar men det er normalt! Ble anbefalt en hostesaft mot slimhoste som jeg googlet mens jeg satt der, svarte jeg har ikke slimhoste men tørrhoste som jeg har sagt! Ble anbefalt ny og det er den jeg har brukt de siste dagene fra apoteket som ikke har hjulpet! Bryr hun sei nei, hun mente jeg burde gå tilbake på jobb!
Har aldri møtt en så uprofesjonell lege i hele mitt liv! Anbefales virkelig ikke!