Tydal legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Tydal legekontor

Fantastisk fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har hatt Westin som fastlege over flere år. Opplever henne som trygg, grundig og hardt arbeidende. Hun henviser videre ved behov, men er også tydelig når hun mener videre henvisning ikke er nødvendig. Dette fører til at en får veldig tillit til henne og hennes vurderinger. Som pasient opplever en å bli godt ivaretatt. Hun tar seg alltid tid og forklarer grundig om hennes vurderinger omkring de ulike problemstillingene en som pasient kommer med. Jeg er glad og takknemlig for at jeg og mine barn har en lege som henne til fastlege.

Verdens beste lege!

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har aldri møtt en så fantastisk og omsorgsfull lege som går inn i rollen sin 100%. Du fortjener en blomst!

Ikke fornøyd

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har vært til denne legen 2 ganger på hastetime. Var en ubehagelig opplevelse, følte ikke jeg ble trodd om mine psykiske problemer, og ble ikke møtt med noen form for empati. Følte også at hun ville kjappe seg å bli ferdig i løpet av et par minutter.

Omtenksom og flink

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun har alltid god tid, og haster aldri gjennom timen. Tar seg tid til småprat og jeg får alltid god hjelp. Lytter på det jeg har og si, og tar alt fra stort til smått på alvor. Anbefales.

Veldig dyktig lege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Hun er tolmodig og tar seg tid til å høre på under konsultasjonene. Får hjelp og føler jeg blir tatt på alvor.