Johanna Austgulen Westin

Tlf: 72 56 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Johanna Austgulen Westin er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Johanna Austgulen Westin

Handler dårlig

Jeg har flere ganger kommet innom og ikke blitt trodd når jeg forteller om symptomer og opplevelser. Føler jeg ikke blir trodd på og blir sendt hjem uten løsning på problem. Dette gjør meg usikker på fastlegen min noe som ikke er bra. Skulle ønske jeg kunne blitt tatt litt mer seriøst og fått den hjelpen jeg kom for. Ellers hyggelig og grei.

Empatisk

Empatisk og varm lege. Lett å få snakke med. Savner litt mer handlekraft. Skulle tro en lege ville komme til bunns i hvorfor en pasient stadig kommer tilbake med de samme symptomene flere uker på rad.

Johanna er varm, dyktig og empatisk

Effektiv, oppmerksom, varm og imøtekommende. Tilgjengelig og omsorgsfull! Dyktig og trygg. Ordner opp og løfter blikket ditt når alt er tungt og vanskelig!

Utilgjengelig og lite profesjonell behandling.

Måtte vente 30 minutter etter timen skulle startet (selv om det kun er to andre pasienter der). Da jeg satt å ventet utenfor laboratoriumet, satt tre-fire ansatte ved legekontoret å pratet stygt om pasienter. Da jeg endelig fikk komme inn til legen, ble hun sittende i en privat telefonsamtale ganske lenge. Hun tok seg ikke tid til å prate med meg, eller å høre på det jeg ville si. På slutten av den veldig korte timen skrev hun ut en medisin som hun ikke visste hva var, men som skulle være ca. relatert til det jeg var hos henne for. Jeg bytter fastlege etter mitt første besøk, for her var det noe som absolutt ikke stemte.

Super lege

Etterrettelig. Hyggelig. Følger opp.
Tar seg god tid.
En lege som bryr seg og er svært empatisk.
Har bare godt å si om henne.

Trygg

Vært til Johanna flere ganger det siste halvåret og føler hun har sett og hørt meg. Helsen min er blitt tatt tak i og jeg er super fornøyd med at jeg endelig har fått ett svar på hva som feiler meg og ikke bare en hel haug av medisiner slik som fra min forrige fastlege!

ubehagelig

Tok blødprøve som viste at alt er i orden mens jeg var forkjølet og hadde fryktelig vondt i halsen, fikk beskjed at det er ingenting og at jeg kan jobbe,for hun selv hadde dårligere blødverdier og var på jobb, prøvde å prate mer men forstå at hun gir blaffen. Hele besøk hos henne tok ca 1 min.

Diskriminerer utsatte grupper av pasienter.

Kom til Johanna etter bivirkninger fra tannbehandling,luftveisproblemer og synsforstyrrelser.fortalte om problemet og hun ville ta blodprøve og se etter hepatit c? jeg sa hun måtte lete etter Kvikksølv ,Metakrylat og Bisfenol A men det ville hun ikke høre på.Jeg sa jeg var sikker på forgiftning av tannbehandling. Hun sa:DET KAN IKKE BEVISES. Gikk nedbrutt hjem og slet meg gjennom 3 måneder med pusteproblemer før jeg tok mot til meg og gikk tilbake til Johanna med ny informasjon om bivirkninger fra plastfyllinger.Da diagnostiserte hun meg fra stolen og sa det var internett og røyking som feilte meg.(hun mente hypokonder)Hun undersøkte meg ikke noen av gangene.Dette er 12 måneder siden og for 1mnd. siden falt noen av plastfyllingene ut og jeg ble bedre men fortsatt ikke helt bra.Venter på at resten faller ut.Det er synd man må være tannløs for og være frisk i verdens beste land. Jeg har tidligere innrømmet bruk av rusmidler.Vært edru i 8år.

Superlegen!

Dyktig og ikke minst, empatisk. Første legen jeg har hatt som har tatt seg tid til å høre på meg. Og jeg er 60 år, så jeg har jo sliti med noen opp igjennom åra. Johanna er et fantastisk menneske, rett og slett.
Superfornøyd pasient.