Johanna Austgulen Westin

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim
Johanna Austgulen Westin er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Johanna Austgulen Westin

Handler dårlig

Jeg har flere ganger kommet innom og ikke blitt trodd når jeg forteller om symptomer og opplevelser. Føler jeg ikke blir trodd på og blir sendt hjem uten løsning på problem. Dette gjør meg usikker på fastlegen min noe som ikke er bra. Skulle ønske jeg kunne blitt tatt litt mer seriøst og fått den hjelpen jeg kom for. Ellers hyggelig og grei.

Empatisk

Empatisk og varm lege. Lett å få snakke med. Savner litt mer handlekraft. Skulle tro en lege ville komme til bunns i hvorfor en pasient stadig kommer tilbake med de samme symptomene flere uker på rad.

Johanna er varm, dyktig og empatisk

Effektiv, oppmerksom, varm og imøtekommende. Tilgjengelig og omsorgsfull! Dyktig og trygg. Ordner opp og løfter blikket ditt når alt er tungt og vanskelig!

Utilgjengelig og lite profesjonell behandling.

Måtte vente 30 minutter etter timen skulle startet (selv om det kun er to andre pasienter der). Da jeg satt å ventet utenfor laboratoriumet, satt tre-fire ansatte ved legekontoret å pratet stygt om pasienter. Da jeg endelig fikk komme inn til legen, ble hun sittende i en privat telefonsamtale ganske lenge. Hun tok seg ikke tid til å prate med meg, eller å høre på det jeg ville si. På slutten av den veldig korte timen skrev hun ut en medisin som hun ikke visste hva var, men som skulle være ca. relatert til det jeg var hos henne for. Jeg bytter fastlege etter mitt første besøk, for her var det noe som absolutt ikke stemte.

Super lege

Etterrettelig. Hyggelig. Følger opp.
Tar seg god tid.
En lege som bryr seg og er svært empatisk.
Har bare godt å si om henne.