Johanna Austgulen Westin

Dalgård Legesenter DA

2009

Dalgård Legesenter DA Telefonnummer72 56 70 0072 56 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dalgårdveien 1 7024 Trondheim
Johanna Austgulen Westin er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Johanna Austgulen Westin

Veldig flink.

Hun er en fantastisk lege.Viser stor sympati.Hun viser ekte empati,og hun er lett å betro seg til.Ordner ting på en hurtig måte.

Trygg og vennelig

Hun virker kunnskapsrik og lyttende. Blir som pasient tatt på alvor. Følelse av at hun bryr seg.
Legen følger opp.

Profesjonell lege

Møter meg som pasient der jeg er. Lyttende og gir respons, god samtalepartner. Henviser til videre undersøkelser når det er behov for det. Tar seg alltid tid, hun er helt til stede for meg. Er 100% fornøyd med fastlegen min 🤗

Handler dårlig

Jeg har flere ganger kommet innom og ikke blitt trodd når jeg forteller om symptomer og opplevelser. Føler jeg ikke blir trodd på og blir sendt hjem uten løsning på problem. Dette gjør meg usikker på fastlegen min noe som ikke er bra. Skulle ønske jeg kunne blitt tatt litt mer seriøst og fått den hjelpen jeg kom for. Ellers hyggelig og grei.

Empatisk

Empatisk og varm lege. Lett å få snakke med. Savner litt mer handlekraft. Skulle tro en lege ville komme til bunns i hvorfor en pasient stadig kommer tilbake med de samme symptomene flere uker på rad.