Johanna Austgulen Westin

Autorisasjon (2009)

219 av 600 (Tydal legekontor)
0 av 900 (Dalgård Legesenter DA)

Johanna Austgulen Westin er en av 2 fastleger i Tydal
Johanna Austgulen Westin er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Johanna Austgulen Westin

Trygg og kunnskapsrik

Johanna er lyttende og god på kommunikasjon. Hun strekker seg langt og tilstreber alltid det beste for pasienten.

Trygg og ivaretaende

Fantastisk fastlege, tar seg tid og tar dine problemer seriøst. Veldig tålmodig og det føles rett og slett veldig trygt ut å ha henne.

Den beste fastlegen eg har hatt hittil

Måtte bruke litt tid på å overbevise henne om at ein tilstand eg hadde trong høgare dose og spesialist, men vi kom då på same side etterkvart. Ho oppdaterer seg på ting relatert til helsa mi og har alltid vore rask med å følge opp med henvisninger og behandling. Synest ho alltid har god oversikt over utviklinga i helsa mi og tar seg god tid til å høyre korleis du har det og føler det, følger også tett opp psykiske utfordringer. Ho er varm og humoristisk og har også ringt dersom det har hasta, samt svart raskt på internsider. Eg har reist nesten 1,5 time ein veg for å ha henne som fastlege og bytter no fastlege kun fordi ho har byrja å jobbe ein annan plass. Hadde aldri bytta henne bort om eg ikkje måtte!

Fantastisk god fastlege

Johanna er en sånn lege som alle leger burde være. Trygg, lyttende, tydelig og flink med barn (og voksne)! Forklarer sånn at man som pasient forstår, henviser når det trengs, beroliger og tar seg tid.

Verdens beste fastlege!

Humoristisk, lite selvhøytidelig, empatisk og kunnskapsrik! Tar en på alvor og henviser raskt videre om der er noe hun ikke har god nok kompetanse på. Det er ikke alt vi er enige om hele tiden, men det gjør ingenting! Anbefales:-)