Tydal legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Tydal legekontor

Johanna er varm, dyktig og empatisk

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Effektiv, oppmerksom, varm og imøtekommende. Tilgjengelig og omsorgsfull! Dyktig og trygg. Ordner opp og løfter blikket ditt når alt er tungt og vanskelig!

Utilgjengelig og lite profesjonell behandling.

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Måtte vente 30 minutter etter timen skulle startet (selv om det kun er to andre pasienter der). Da jeg satt å ventet utenfor laboratoriumet, satt tre-fire ansatte ved legekontoret å pratet stygt om pasienter. Da jeg endelig fikk komme inn til legen, ble hun sittende i en privat telefonsamtale ganske lenge. Hun tok seg ikke tid til å prate med meg, eller å høre på det jeg ville si. På slutten av den veldig korte timen skrev hun ut en medisin som hun ikke visste hva var, men som skulle være ca. relatert til det jeg var hos henne for. Jeg bytter fastlege etter mitt første besøk, for her var det noe som absolutt ikke stemte.

Super lege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Etterrettelig. Hyggelig. Følger opp.
Tar seg god tid.
En lege som bryr seg og er svært empatisk.
Har bare godt å si om henne.

Trygg

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Vært til Johanna flere ganger det siste halvåret og føler hun har sett og hørt meg. Helsen min er blitt tatt tak i og jeg er super fornøyd med at jeg endelig har fått ett svar på hva som feiler meg og ikke bare en hel haug av medisiner slik som fra min forrige fastlege!

ubehagelig

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Tok blødprøve som viste at alt er i orden mens jeg var forkjølet og hadde fryktelig vondt i halsen, fikk beskjed at det er ingenting og at jeg kan jobbe,for hun selv hadde dårligere blødverdier og var på jobb, prøvde å prate mer men forstå at hun gir blaffen. Hele besøk hos henne tok ca 1 min.