Holter Legekontor

Tulipanveien 4 2034 Holter

Siste vurderinger av behandlere ved Holter Legekontor

Fantastisk, blid å hyggelig lege

Lege: Camilla Iren Gustavsen Skrevet

Blid og veldig hyggelig ung lege med intresse for hva du enn skulle ha av plager. veldig flink og tar seg god tid til å lytte. Hun bryr seg om deg og er rask til å hjelpe på best mulig måte. Hvis min lege er opptatt er dette min nr 2 og gå til. Ble glad da jeg fant ut at hun var fast ved mitt legekontor.

Kunnskapsrik

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Effektiv og jordnær. Rolig og søkende etter signal som øker forståelse for problemet jeg har og se dette i en større sammenheng før hun konkluderer og gir sin anbefaling. Gjør grundig arbeid og alltid hyggelig og imøtekommende.

Trygg og interessert

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Hele familien byttet til Geir for noen år siden og er veldig fornøyd. Han tar seg tid, er oppdatert på sykehistorikk og følger opp. Han svarer raskt på meldinger (helsenorge), og følger ekstra godt opp barna!

Arrogant

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Vært hos henne et par ganger da min fastlege har vært syk eller vært på ferie.
Arrogant, overser deg og ser så vidt på deg. Kjempe ubehagelig å gå til henne. Hun er en lege som kan si «drikk en kopp te og les en bok» så forsvinner alle plager man har. En av de verste legene på kontoret.
Føler også at du må ut av kontoret hennes før du egentlig har rukket å sette deg ned.

Arrogant

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Anbefaler ikke denne legen, samme erfaring som de under skriver. Veldig synd da hun virket hyggelig og imøtekommende i starten, men har støtt på en del problemer med denne legen og føler ikke jeg får informasjon eller hjelp med det jeg kommer dit for. Så meg nødt til å bytte lege.