Holter Legekontor

Tulipanveien 4 2034 Holter

Siste vurderinger av behandlere ved Holter Legekontor

Har ikke tid!

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Jeg klarte ikke å ha en samtale med henne som fløt lett og greit fram og tilbake, men følte mer at jeg hadde en dialog og fikk veldig lite tilbakemeldinger. Jeg trengte en helseattest fortest mulig og hun ville bruke 2 timer først på å bli kjent med min situasjon, før vi skulle skrive attesten sammen den 3 timen. Da denne timen kom ble jeg kastet ut nesten med en gang, men med lovnad om at hun skulle skrive den. Dette ble gjort først etter 2 uker med flere purringer. Jeg er veldig glad nå for å ha funnet en ny lege som har tid til meg, er opptatt av å hjelpe meg og som er lett å prate med i motsetning til denne legen.

Sympatisk og flink

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Sympatisk og flink, både med voksen og barn. Tar seg god tid når det er nødvendig.

Trygg, kunskapsrik og dyktig

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Har fått god kontakt med legen fra dag en, god til å innhente kunskap når han trenger det. En lege som rådspør andre leger på kontoret hvis usikker, noe som gjør at man får en ekstra trygghet av å gå til ham. Sender deg heller videre i systemet en gang for mye enn en gang for lite. Empatisk, trygg en lege man kan snakke med og som virkelig tar en på alvor. En lege som jeg vil ha so fastlege i mange år fremover. Absolutt å anbefale for andre.

Trygg og god lege

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Kunne aldri tenkt meg og bytte fra Kenneth. Han er helt fantastisk. Kenneth er trygg og god. Tar seg god tid og en veldig behagelig lege

En lege med ører som faktisk hører!

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Denne legen er utrolig flink med Astma og allergier. Derfor valgte jeg å stole på han i forhold til mine barn.
Nå her jeg selv funnet ledig plass og ser frem til den samme effektivitet og genuine interesse for mine behov som pasient. Vet at han sender meg straks videre om noe må sjekkes nøyere. Alltid blir man møtt med et smil og når du går derfra er du mer kunskapsrik og har samtidig fått en skikkelig oppløfter. Mine barn digger Geir og kommer godt overens med han.