Sjøsia Legekontor

Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsia Legekontor

...

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over et år nå. Viste på forhånd at hun hadde permisjon, men ville trodd den skulle vært ferdi snart(?)...
Har ikke p.d.d møtt legen min.
Samtidig er det sjelden man kommer til vikaren, har ofte blitt sendt til de andre legene der. Føler derfor man ikke blir like bra oppfulgt.

Kunnskapsrik

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Lett å snakke med og enkel å komme i kontakt med. Veldig handlekraftig og du stoler 100% på denne mannen med et veldig godt humør.

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Han er dyktig, opptatt av primærhelsen. Flink til å få frem diagnose, og rett medisinering. Lokalisert i nærområdet.

Den beste fastlegen jeg har hatt i Steinkjer.

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Jeg var utsatt for alvorlig ulykke for 7 år siden.Den ulykken innebar at:: jeg måte amputere venstre ben under kneet.fikk et hjerteinnfarkt samtidig,og jeg hadde 5 hjerneslag samtidig,og helt lam i høyre arm(den vigtikste for meg)..Men jeg har vært hard mot selv i trening-sammen heng,og jeg synes selv nettopp det selv.Jeg har fått orden på talevanskene mine,og vestre ben er og blir borte,så det er jeg inne-forstått med.Jeg har brukt Sjur Agdestein før mange ganger før som min fastlege,og defor utroper jeg ham som Nr.1.

Hyggelig og flink lege

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Fikk time raskt, og timen gikk fort og greit. Blid mann som hørte på det jeg hadde å si. Slapp å vente noe lenge.