Sjøsia Legekontor

Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsia Legekontor

Både og....

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Har veldig splittede følelser når det angår denne legen og vurderer stadig å bytte...Det positive ved ham, at terskelen for å sende til videre utredning/undersøkelse er lav, men måten han kommuniserer med pasienten er rett og slett for dårlig. Går liksom ikke til ham for moro skyld og ikke alle plager er det like lett å snakke om. Da er det veldig greit at legen engasjerer seg lite grann og gjør et lite forsøk på å forklare, roe deg ned, betrygge...Denne legen har ikke evnen til slike ting - taus, konsentrert kun om skriving på data. På slutten kommer rekvisisjon til prøver eller beskjed om videresending, uten noe forklaring. Og dersom jeg ber om mer info, blir han veldig kort, slik at jeg føler meg til bry og får heller ikke den informasjonen jeg etterspør....

"Jeg vet alltid best"

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Tar ikke tak i ting .Arrogant. Er ikke villig og ordne opp i enkle ting ! Tåler litte kritiske spørsmål!

En meget god lege.

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Er han i tvil om diagnose, så sender han pasienten videre til spesialist.
En meget i møte kommende og dyktig lege.

Faglig flink, grundig og effektiv.

Lege: Håvard Kjesbu Skjellegrind Skrevet

Faglig flink, grundig og effektiv.Bare positivt inntrykk. Har fått meget god hjelp i løpet av lengre tid.

En ok lege.

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Mulig jeg har vært max uheldig med tidspress og travle dager, men jeg er på ingen måte imponert over hans svært manglende relasjonelle fokus. Her var det snakk om hurtig inn og enda hurtigere ut. Han er helt sikkert flink, men fokus på pasient hadde han ikke.