Bergsland legesenterdrift AS

Alexander Kiellandsgt. 26 3716 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Bergsland legesenterdrift AS

Meget trygg og omsorgsfull

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Flink til å lytte og ta gode grep. Finne ut hva som erfeil. Tar seg tid til å undersøke og eventuelt sende videre til spesialist.

Beste Legen

Lege: Eivind Andersen Skrevet

Utrolig flott menneske, og Lege... hadde det ikke vært for ham....så 😭
Brukt ham siden han begynte på Bergsland, og savner ham allerede, selv om han fortjener pensjonisttilværelsen.
Bergsland Legesenter er ikke det samme uten ham. Skulle sårt ønske ham tilbake 👍
Nye leger tror visst de skal "revolusjonere", men pasientene er jo for pokker de samme....
Leser de ikke journaler når de begynner?? Virker ikke slik på meg hvertfall.... håper det ikke går nedoverbakke for meg nå😭

Skuffende

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Dette var en gang et veldig godt legesenter. Men noe har skjedd der, og det gjelder ikke bare denne legen. Men hun er vanskelig å få tak i, tar ikke tak i prøver som man tar kontinuerlig, følger ikke opp. De har tidvis noen dyktige vikarer heldigvis, det trekker noe opp. Men personalet ellers er også under enhver kritikk. Svært lite serviceinnstilte.

Trygt og godt

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og blir hørt og videresendt ved behov. Har hatt denne legen fra hun begynte på Bergsland

Fantastisk Lege

Lege: Eivind Andersen Skrevet

Har tid til deg siden han begynte som lege. Hører, lytter og ser! Vi eldes alle og han må få tid til familien han også. Synd å miste han.