Slemmestad Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Empatisk lege

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Menneskekjenner og empatisk! Gruer meg til du går av med pensjon. Uerstattelig. Vært en del av livet til meg og min familie i mange år♥️

Lege: Ivar Fretland Skrevet

i to avtaler, en jeg forsinket i 10 minutter og de behandlet meg dårlig også! den andre fikk meg til å vente en time og en dårlig lege, og pensjonstid

Verdens beste!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Utrulig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg tid til hver enkelt pasient og han er grundig. Man blir tatt på alvor uansett hvilke plager man kommer med og han er flink til å forklare. Må skryte ekstra av oppfølgingen jeg fikk under svangerskapet mitt og kontroller i etterkant. Han var myyye flinkere enn jordmor på helsestasjon og har masse erfaring på feltet. Håper han aldri går av med pensjon, for familien vil aldri finne en så god lege igjen. Det at det er litt ventetid gjør ingenting, da alle på venterommet vet at alle får den oppfølgingen de fortjener.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Dr.Fretland er en super fastlege som finner tid til sine pasienter og er en god menneskekjenner. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist, for en bedre lege finner man ikke.

Trygg😊

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Fretland er en veldig flink lyttende og alltid blid og veldig snill og menneskelig,hjelpsom og har alltid tid og gjør en super flott jobb som lege😊😊😊Jeg og mine barn har hatt Fretland som fast lege i mange år ..,det vil bli rart og trist den dagen han ikke lenger vil være min og mine barns fastlege.