Rune Danielsen

Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Rune Danielsen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

Jeg skal aldri bytte lege!

Dr. Danielsen er en helt fantastisk lege. Her blir du alltid tatt på alvor, og kan være sikker på at ingenting gjøres forhastet. I det du entrer kontoret hans er det som om du er den eneste pasienten han har. Han har god tid til å lytte og forklare, er sympatisk og medfølende ovenfor din situasjon og er alltid forberedt når du kommer.

Den korte beskrivelsen er at hvis du får plass hos Rune Danielsen bytter du aldri lege igjen.

Den beste legen jeg har hatt!

Interessert i pasienten, oppdatert kompetanse, bruker gjerne tid på pasienten. Følger opp på god måte og kaller deg gjerne inn til oppfølgingstime. Jeg kommer ALDRI til å bytte fastlege :)

Noe lang ventetid på kontoret, og til tider telefonkø. Men uansett verdt det!

Dyktig og tillitsfull lege

Han er lyttende og tar seg alltid god tid. Han har et høyt kunnskapsnivå og virker alltid oppdatert på nyere forskning.

Flink lege

Lytter godt, gir adekvat behandling. Dette er en lege du kan stole på som gir god hjelp. Forberedt når du kommer inn

Dyktig og imøtekommende lege!

En utrolig dyktig lege som lytter til sine pasienter, er engesjert i deg som pasinet, lett og prate med og vil komme til bunns i problemene du kommer med raskest og best mulig. Jeg har vært hos mange leger opp igjennom årene og Rune er vel blant de beste og anbefales på det sterkeste, hvis du får plass for listene hans er støtt fullbooket.