Rune Danielsen

Paradis Legesenter

Autorisasjon (2002)

Paradis Legesenter Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ...
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Rune Danielsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

God oppfølging

Tilgjengelig og imøtekommende. Tar seg god tid. Ringer tilbake innen kort tid. Direkte og god til og forklare.

Verste jeg har vært borti

Var så uheldig og komme til denne legen i ferien. Han hørte ikke på hva jeg sa og tok meg ikke på alvor. Det var lett og se at han på forhånd hadde bestemt seg for og ikke ta meg på alvor. Han lo av det jeg sa og når jeg konfronterte han med dette lo han enda mer mens han sa "nei jeg ler ikke". Før han avsluttet med og si "nå må du gå. Det er flere enn deg som trenger hjelp" Opp til meg og dømme så var dette ren mobbing.

Superb lege

Har alltid fått time samme dag, og blir ypperlig behandlet. Han lytter og tar gode grep. Er ikke redd for å pushe på videre i systemet for å få fortgang i behandling. Alltid smilende, og god humor.

Fantastisk lege!

Første legen jeg har møtt som tar alt på alvor. når jeg er inne hos Rune føles det ut som om jeg er den eneste pasienten han har. Han tar seg god tid, er oppdatert på nyere forskning, empatisk og avrunder alltid timen med humor. Jeg har ved flere anledninger gått til time hos Rune der jeg har vært langt nede, hjelpesløs og utmattet - men likevel smilt når jeg har gått ut! bedre lege må du lete lenge etter :-) jeg bytter aldri!

Arrogant og nedlatende

Det hele starter i resepsjonen, hvor de som møter deg er lite hyggelig. Telefontiden deres er heftig begrenset, og når du først kommer gjennom er de utrivelige. I tillegg er Danielsen uhøflig, arrogant og ekstremt nedlatende, og synser veldig om hva problemet kan være. Når jeg stiller spørsmål, har jeg ved to anledninger fått dumt og nedlatende tilbake: "hva tror du da?". Betaler nesten 300 kroner for å få beskjed om å ta ibux i flytende form. Skal bytte lege ved første anledning.