Rune Danielsen

Tlf: 51 51 08 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Danielsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

Grundig og sterk faglig

En utrolig flink lege..som lytter og er grundig i sine utredninger av pasienten. Tar allt av prøver for å få svar. Følger opp også

Jeg skal aldri bytte lege!

Dr. Danielsen er en helt fantastisk lege. Her blir du alltid tatt på alvor, og kan være sikker på at ingenting gjøres forhastet. I det du entrer kontoret hans er det som om du er den eneste pasienten han har. Han har god tid til å lytte og forklare, er sympatisk og medfølende ovenfor din situasjon og er alltid forberedt når du kommer.

Den korte beskrivelsen er at hvis du får plass hos Rune Danielsen bytter du aldri lege igjen.

Den beste legen jeg har hatt!

Interessert i pasienten, oppdatert kompetanse, bruker gjerne tid på pasienten. Følger opp på god måte og kaller deg gjerne inn til oppfølgingstime. Jeg kommer ALDRI til å bytte fastlege :)

Noe lang ventetid på kontoret, og til tider telefonkø. Men uansett verdt det!

Dyktig og tillitsfull lege

Han er lyttende og tar seg alltid god tid. Han har et høyt kunnskapsnivå og virker alltid oppdatert på nyere forskning.

Flink lege

Lytter godt, gir adekvat behandling. Dette er en lege du kan stole på som gir god hjelp. Forberedt når du kommer inn

Dyktig og imøtekommende lege!

En utrolig dyktig lege som lytter til sine pasienter, er engesjert i deg som pasinet, lett og prate med og vil komme til bunns i problemene du kommer med raskest og best mulig. Jeg har vært hos mange leger opp igjennom årene og Rune er vel blant de beste og anbefales på det sterkeste, hvis du får plass for listene hans er støtt fullbooket.

Lyttende

Føler meg alltid godt ivaretatt. Han lytter, tar seg god tid, forklarer godt og er interessert i mer enn bare de fysiske symptomer.

Utrolig flink

Jeg er kjempe fornøyd med Rune Danielsen som fastlege.
Han hører etter og bryr seg om pasientene sine.

Lyttende

Er orientert om meg når jeg kommer inn.
Konsentrerer seg om meg når jeg er der og ikke om datasjermen

Tiltaksgod

Snill og rask. Ikke en som vil tvinge deg til å få behandling av det offentlige. Henviser like gjerne til privat beh. Istedet. Ung og smart. Gjennomtenkt. Grundig.

Heldige så fekk bli pasient hos RD.

Endelig ein lege så ikkje sidde me nasen retta mot datamaskinen. Her e d face too face. Viss time påkreves ! Time på dagen eller neste dag. Service på topp nivå på Paradis Legesenter.

Endelig en lege som viser empati

Denne legen ved Paradis Legesenter har jeg gått til nå i noen år. Han bryr seg virkelig om det jeg forteller ham, råd, er reflektiv, har knallgod faglig kunnskap, forstår helsevesenet, viser toleranse og 100% pasientrespekt. Han tikker virkelig alle de boksene en SÆRDELES UTMERKET LEGE bør ha. Er kjempefornøyd. Selv om jeg bor ett stykke unna Stavanger Sentrum nå så ville jeg aldri byttet min fastlege nå. Er storfornøyd med Dr Danielsen.

Topp lege!

Utrolig hyggelig lege. En av de fastlegene jeg har vært mest fornøyd med! Virker som han tar pasientene på alvor. Jeg har heller ikke måtte vente lenge på å få time.

Veldig bra lege den beste

God forståelse. God vurderingsevne.

Kort og konsist, lite ventetid.

Direkte på problemstillingen uten kompliserende innvendinger.

Kjempegod lege

Lytter, gjør grundige undersøkelser, bryr seg om pasienten.

Beste Legen I Norge

Rune danielsen er en kjempe flinke lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Han både lytter og hører på alt du har å si.

Kjempebra lege :-)

Han er en meget dyktig lege ,følger opp,,lytter uten å sitte med nesa i dataen..forståelsesfull,en topp lege som jeg vil benytte meg av i årene som kommer :-)

Anbefales på det sterkeste

Dyktig, medmennesklig og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste!

Behagelig vesen

Rune Danielsen har et behagelig vesen. Han har en uformell tilnærming og får pasienten til å slappe av på legeværelset. Har inntrykk av at han er en kompetent lege som tar godt vare på sine pasienter.

Kjempegod lege

Tar seg tid til å lytte til pasienten. Gjør en ordentlig vurdering der både pasientens fysiske symptomer og selvrapporterte psykiske tilstand tas med i betraktningen. Jeg har psykiske lidelser og ble tatt på alvor.