Rune Danielsen

Paradis Legesenter

2002

Paradis Legesenter Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Rune Danielsen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

Fantastisk lege!

Første legen jeg har møtt som tar alt på alvor. når jeg er inne hos Rune føles det ut som om jeg er den eneste pasienten han har. Han tar seg god tid, er oppdatert på nyere forskning, empatisk og avrunder alltid timen med humor. Jeg har ved flere anledninger gått til time hos Rune der jeg har vært langt nede, hjelpesløs og utmattet - men likevel smilt når jeg har gått ut! bedre lege må du lete lenge etter :-) jeg bytter aldri!

Arrogant og nedlatende

Det hele starter i resepsjonen, hvor de som møter deg er lite hyggelig. Telefontiden deres er heftig begrenset, og når du først kommer gjennom er de utrivelige. I tillegg er Danielsen uhøflig, arrogant og ekstremt nedlatende, og synser veldig om hva problemet kan være. Når jeg stiller spørsmål, har jeg ved to anledninger fått dumt og nedlatende tilbake: "hva tror du da?". Betaler nesten 300 kroner for å få beskjed om å ta ibux i flytende form. Skal bytte lege ved første anledning.

Høy kompetanse og trygg

En flott lege som er god på å stille spørsmål og er grundig. Virker til å ha høy kompetanse og man føler seg godt ivaretatt.

Grundig og sterk faglig

En utrolig flink lege..som lytter og er grundig i sine utredninger av pasienten. Tar allt av prøver for å få svar. Følger opp også

Jeg skal aldri bytte lege!

Dr. Danielsen er en helt fantastisk lege. Her blir du alltid tatt på alvor, og kan være sikker på at ingenting gjøres forhastet. I det du entrer kontoret hans er det som om du er den eneste pasienten han har. Han har god tid til å lytte og forklare, er sympatisk og medfølende ovenfor din situasjon og er alltid forberedt når du kommer.

Den korte beskrivelsen er at hvis du får plass hos Rune Danielsen bytter du aldri lege igjen.