Åshild Fykse

Haugesund legesenter
Skippergata 14 5527 Haugesund
Åshild Fykse er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Åshild Fykse

Flink lege, men lang ventetid

Veldig fornøyd med Fykse som fastlege, hun lytter til problemene, og kommer med gode løsninger.
Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt hos henne.
Kan være vanskelig å få time, da hun ikke jobber hver dag. Og selv med time kl. 8 om morgenen, er hun ofte forsinket.

Fantastisk dyktig lege

Fykse er empatisk, tar seg tid til å lytte til deg, og fremstår som et medmenneske. Hun henviser ved behov, og det føles trygt å være i hennes hender. Det er helt tydelig at hun ønsker det beste for meg som pasient. Kan varmt anbefales!

Derimot er resepsjonistene på legesenteret i en egen klasse når det kommer til surskap. Har aldri følt meg så mye til bry, som når jeg tar kontakt med de. De bjeffer til deg uansett årsak til legebesøket, og det føles aldri "alvorlig nok". Sannsynligvis burde de begge to ha sett seg om etter nye jobber.

Veldig hyggelig

Fykse er en veldig flink og empatisk lege. Alltid blid. Jeg er en kronikker så trenger endel oppfølging. Hun tar seg alltid god tid og lytter. Veldig flink å følge opp henvisninger etc til /fra spesialister. Anbefales.

Skuffet over kontor damene

Ventet 23 minutter i telefonkø til å få en time for jente mi som er 6 år. Når vi kom ville jeg ikke at hun som pleier å ta blodprøve ta prøve fra jente mi pga siste to ganger hun tok av meg ble armene mine blå og lilla. Da sa di at jeg måtte venter for den andre dame å komme. Så jeg venter og venter og venter. Hun som skulle ta prøven gikk forbi meg 3 ganger med to forskjellige pasienter. Etter en time og mye krangling kom hun endelig til å ta prøven av jente mi og hun fant ikke årene så hun fikk bare en prikk i fingeren som hvem som helst kunne har gjort. Etterpå fikk jeg se vikarlegen og ikke fastlegen min.

Trygg og kunnskapsrik

Hun har alltid tid til deg, er en god lytter. Imøtekommende, trygg og Kunnskapsrik.Tar god tid til deg, og vil deg vell.