Åshild Fykse

Skippergata 14 5527 Haugesund
Åshild Fykse er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Åshild Fykse

Flink lege!

Jeg hadde Doktor Nedland som min fastlege og var veldig fornøyd med ham - han pensjonerte seg og da ble Doktor Fykse min nye fastlege (rundt fem år siden?). Jeg synes hun bærer sterke preg av solid kompetanse, flink med å finne frem til rett diagnose og du vil raskt få med deg ut at hun bryr seg veldig om sine pasienter - flink til å lytte...og det Ikke bare via stetoskopet. Og hun har en fin sans for humor. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Sympatisk

Jeg har ikke vært pasient hos henne lenge, men førsteinntrykket er veldig bra. Hun er hyggelig, forstår og kommer med gode råd. Får time iløpet av få dager. Synes det er verdt å vente 30 min for å komme til henne!

Imøtekommende og en lege som bryr seg litt mer

Jeg er svært tilfreds med å ha Åshild Fykse som min fastlege.

Hun er lyttende, reflektert og innbyr til tillit.

Dersom hun ikke har kunnskaper selv, så henviser hun videre og viser at hun ønsker å hjelpe deg som pasient.

jeg bytter

Har hatt hun som lege i en del år nå, er ikke fornøyd.
I starten gikk det bra og kan ikke nekte for hun er en flink lege, MEN føler ikke jeg blir hørt, må spør om å få henvisning når det er klart at det burde gjøres. Blir nesten sendt ut av rommet før jeg er ferdig med det jeg bestillte timen for. Må sitte å vente gjerne opptil 45min på venterom. Positive er at du kan komme raskt inn til time. Føler ikke hun gjør noe ekstra for å hjelpe.
Jeg kommer til å bytte lege!

Lytter, blir ikke hørt, ventetid på venterommet

Hatt Dr.Fykse i 4 år. Må altid vente minst 30 min, holder skjelden tiden. Viser at hun lytter til deg, henviser deg videre til spesialist, men det elektriske systemet er ofte i uorden. Når det blir oppdaget blir ikke henvisninger sendt på ny. Må selv passe på at /ringe å sjekke om henvisninger er kommet frem. Dette har skjedd 3 ganger på 4 år nå. Føles ikke at jeg blir tatt på alvor med mine og barnas kroniske sykdommer. Blir sykemeldt istedenfor å finne ut av problemet ommat og ommat. Byttet derfor fastlege.