Åshild Fykse

Haugesund legesenter

2003

Haugesund legesenter Telefonnummer52 70 55 8052 70 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 457 5501 Haugesund
Åshild Fykse er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Åshild Fykse

Imøtekommende

Jeg er veldig fornøyd med Fykse. Hun er lyttende, grundig, behagelig person og tar det en sier på alvor. Den beste legen jeg har vært hos.

Trygg og kunnskapsrik

Hun har alltid tid til deg, er en god lytter. Imøtekommende, trygg og Kunnskapsrik.Tar god tid til deg, og vil deg vell.

Flink. men gir beskjed om at hun er overarbeidet, og har ikke tid.

Flink,og grei. Men har gått ut idet siste med beskjed om at de er overarbeidet der. Dette er ikke til pasientens hjelp. og kontoret gir ofte ikke beskjed videre inn til legen om ting som haster. Ikke godt nok! For noen av oss som er kronisk syke, og noen ganger må ha ekstra hjelp for tilstander som forverrer seg: Ikke særlig bra. Fastleger skal i følge deres stilling være vår koordinator. Dette må hun ha bedre tid til.

Empatisk og dyktig

Må alltid vente en stund på å komme inn til timen, men det er hun verdt; en bedre fastlege skal du lete lenge etter! Opplever henne som vennlig og interessert, og svært kunnskapsrik.

Det eneste negative jeg kan komme på, er sekretærene/sykepleierne ved legesenteret, som trolig spiser sitroner til både frokost og lunsj.

sjokkert

Var nettopp på time hos åshild og er kjempe skuffet og sjokkert over måten hun behandlet meg på. Først og fremst måtte vi vente i 1 time på og få komme inn til time, så når vi først kom inn virket det ut som hun ville ha meg ut fortest mulig. Og når jeg spurte om spørsmål så sa hun "det kan det være mange grunner til" uten og gi noen som helst svar. Gikk ut av timen mer forvirret enn det jeg var når jeg kom. Jeg kommer til og bytte lege.