Åshild Fykse

Haugesund legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Haugesund legesenter
Skippergata 14 5527 Haugesund
Tlf: 52 70 55 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åshild Fykse er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Åshild Fykse

Flink. men gir beskjed om at hun er overarbeidet, og har ikke tid.

Flink,og grei. Men har gått ut idet siste med beskjed om at de er overarbeidet der. Dette er ikke til pasientens hjelp. og kontoret gir ofte ikke beskjed videre inn til legen om ting som haster. Ikke godt nok! For noen av oss som er kronisk syke, og noen ganger må ha ekstra hjelp for tilstander som forverrer seg: Ikke særlig bra. Fastleger skal i følge deres stilling være vår koordinator. Dette må hun ha bedre tid til.

Empatisk og dyktig

Må alltid vente en stund på å komme inn til timen, men det er hun verdt; en bedre fastlege skal du lete lenge etter! Opplever henne som vennlig og interessert, og svært kunnskapsrik.

Det eneste negative jeg kan komme på, er sekretærene/sykepleierne ved legesenteret, som trolig spiser sitroner til både frokost og lunsj.

sjokkert

Var nettopp på time hos åshild og er kjempe skuffet og sjokkert over måten hun behandlet meg på. Først og fremst måtte vi vente i 1 time på og få komme inn til time, så når vi først kom inn virket det ut som hun ville ha meg ut fortest mulig. Og når jeg spurte om spørsmål så sa hun "det kan det være mange grunner til" uten og gi noen som helst svar. Gikk ut av timen mer forvirret enn det jeg var når jeg kom. Jeg kommer til og bytte lege.

Veldig fornøyd

Hatt fykse som lege i noen år nå, og er veldig fornøyd.
Ofte lang ventetid når jeg skal inn til time, men det har jeg opplevd der hvor sønnen min har lege også.
Tar meg alltid på alvor, og fikk til og med 2 gratis ultralyder når jeg var gravid, for å sjekke at alt var fint tidlig.

Hjelpsom, dyktig og mennesklig

Det er godt og trygt å komme til Dr. Fykse! Hun er medmenneske og tar ansvar og er veldig dyktig!
Eg føler hun tar hensyn, og gir klar beskjed når hun ikke er enig! Setter stor pris på oppriktigheten hennes, noe som gjør at man stoler på legen!
Det er også godt å komme dit og man vet at det er FASTLEGEN man kommer til og ikke forskjellige leger hver gang!
Det er en av grunnene vi valgte haugesund legesenter!
Eg håper på å få beholde henne til hun blir pensjonist!

Flink lege!

Jeg hadde Doktor Nedland som min fastlege og var veldig fornøyd med ham - han pensjonerte seg og da ble Doktor Fykse min nye fastlege (rundt fem år siden?). Jeg synes hun bærer sterke preg av solid kompetanse, flink med å finne frem til rett diagnose og du vil raskt få med deg ut at hun bryr seg veldig om sine pasienter - flink til å lytte...og det Ikke bare via stetoskopet. Og hun har en fin sans for humor. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Sympatisk

Jeg har ikke vært pasient hos henne lenge, men førsteinntrykket er veldig bra. Hun er hyggelig, forstår og kommer med gode råd. Får time iløpet av få dager. Synes det er verdt å vente 30 min for å komme til henne!

Imøtekommende og en lege som bryr seg litt mer

Jeg er svært tilfreds med å ha Åshild Fykse som min fastlege.

Hun er lyttende, reflektert og innbyr til tillit.

Dersom hun ikke har kunnskaper selv, så henviser hun videre og viser at hun ønsker å hjelpe deg som pasient.

jeg bytter

Har hatt hun som lege i en del år nå, er ikke fornøyd.
I starten gikk det bra og kan ikke nekte for hun er en flink lege, MEN føler ikke jeg blir hørt, må spør om å få henvisning når det er klart at det burde gjøres. Blir nesten sendt ut av rommet før jeg er ferdig med det jeg bestillte timen for. Må sitte å vente gjerne opptil 45min på venterom. Positive er at du kan komme raskt inn til time. Føler ikke hun gjør noe ekstra for å hjelpe.
Jeg kommer til å bytte lege!

Lytter, blir ikke hørt, ventetid på venterommet

Hatt Dr.Fykse i 4 år. Må altid vente minst 30 min, holder skjelden tiden. Viser at hun lytter til deg, henviser deg videre til spesialist, men det elektriske systemet er ofte i uorden. Når det blir oppdaget blir ikke henvisninger sendt på ny. Må selv passe på at /ringe å sjekke om henvisninger er kommet frem. Dette har skjedd 3 ganger på 4 år nå. Føles ikke at jeg blir tatt på alvor med mine og barnas kroniske sykdommer. Blir sykemeldt istedenfor å finne ut av problemet ommat og ommat. Byttet derfor fastlege.

Opplever Fykse som en veldig kunnskapsrik og lyttende lege. Hun har empati og er så absolutt en lege jeg vill anbefale !

Åshild Fykse er veldig profesjonell og handlingsdyktig, samt gode verdier som medmenneske. Får gode svar og råd,og bliver hørt. Setter stor pris på hennes bistand gjennom ett tungt forløp med sykdom. Kan varmt anbefale henne videre .

Super lege

Den beste fastlegen jeg har hatt! Lyttende, blid, menneskekjenner. Flott dame:)

Uten tvil den aller beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Hun har alle egenskapene som en god fastlege skal ha: Lyttende, empatisk, god kommunikasjon og gode fagkunnskaper. Om det er noe hun ikke kan henviser hun videre, og hun står virkelig på og kjemper for pasientene sine.

Meget god fastlege.

Fykse har etter min vurdering meget gode kvalifikasjoner som fastlege. Hun har evne til å lytte til pasienten. Veldig raskt å få time med sms, ofte samme dagen. Føler meg meget komfortabel med henne som fastlege.

Lege med empati

Denne lege HØRER på deg, SER på deg og FORSTÅR deg.
M.a.o. hun sitter ikke over tastaturet og konsentrer seg om dataregistrerin.
Hun har ØYEKONTAKT!

Sympatisk og dyktig

Veldig kjekt å ha ein fastlege der du faktisk får komme til fastlegen. Det er verdt å kjøre langt , når man vet manfår hjelp. Dr. Åshild er så rolig og avslappende at man lett senker skuldrene og blir avslappa selv.

Sympatisk og flinke

Den beste fastlegen jeg har hatt. Løsningsorientert og kunnskapsrik.