Torill Myhre

Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal
Torill Myhre er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Torill Myhre

Faglig dyktig og god evne til samspill

Dr Myhre er en veldig god fastlege som ser hele mennesket. Er en god samtalepartner hvis man trenger det. Tar seg tid til deg. Har god faglig tyngde som gjør at jeg har full tillit til henne. Hun er oppdatert og kan spørre opp om andre ting enn tema for timebestillingen. Imøtekommende og henviser videre der det er naturlig.
Flinke damer på lab også.
Anbefaler Torill på det sterkeste. Et varmt, empatisk menneske.

Den beste legen jeg har møtt

Når jeg leverer mitt jordiske hylster til reparasjon, er Myhre den beste kroppsfikseren jeg har møtt. Hun ser bak symptomene og greier fort å få oversikt over hva problemet egentlig bunner i. Derfra til behandling er veien kort og jeg kan være sikker på at jeg får tilgang til den beste behandlingen som er å oppdrive for det som feiler nettopp meg. Hvis hun finner noe hun mener kan være alvorlig, setter hun verden på ende for å få problemet utredet fort. Men du får også klar melding hvis hun mener det ikke er noe å ta alvorlig: "Det der er ikke en sykdom, det der er en plage og plager må vi leve med!" Vi som har Myhre som fastlege er priviligert.

Flink

Oppleves som imøtekommende, lyttende og forståelsesfull og føler at jeg blir tatt på alvor. Følger opp etter prøver og kontroller.

Hyggelig og hjelpsom

Hyggelig og hjelpsom, lytter godt til pasientene! Kan mye, men hvis man har vage symptomer kan hun gjerne spørre mer om mulige andre symptomer for å skaffe seg bedre grunnlag for mulige diagnoser. Tar seg god tid med pasientene - det er bra men blir kanskje derfor ofte litt forsinket (ca 30 min).