Torill Myhre

Autorisasjon (2003)

Stjørdal Legesenter Telefonnummer74 80 44 0074 80 44 ...
Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal
Torill Myhre er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Torill Myhre

Fantastisk trivelig lege

Folkelig og trivelig lege. Enkel å forholde seg til og faglig dyktig. Lett å snakke med og tar symptomene seriøst.

Løp din vei

Hun flyktet jeg fra for noen år siden, har ikke angret siden! Hadde henne som fastlege i mange år, og hun var dyktig i mange av dem, men da jeg ble kronisk syk var det null hjelp å få. Hun lyttet ikke i det hele tatt og trenerte søknader om uføre, og det i mange år og nedadgående helse. Virket hånende og nedlatende. Byttet lege og fikk endelig den hjelpen jeg trengte, samt en lege som jeg kan ha tillit til at behandler meg så best han kan. Anbefaler ikke hun her som din fastlege, når du virkelig trenger hjelp, da blir du uglesett og mistrodd i din vanskeligste livsfase.

dyktig og imøtekommende

Har hatt Torill som lege i mange år, veldig dyktig og grei lege. Tar ting på alvor og er flink til å lytte. Henviser alltid videre hvis det trengs . Empatisk og ærlig, følger opp pasientene sine på en god måte.

Valgt å skifte fastlege

Anbefales så absolutt ikke. Har hatt denne legen gjennom hele tiden, men valgt å skifte. Føler jeg har blitt sett ned på, og føler ikke hun viser noen som helst empati.

Faglig dyktig og god evne til samspill

Dr Myhre er en veldig god fastlege som ser hele mennesket. Er en god samtalepartner hvis man trenger det. Tar seg tid til deg. Har god faglig tyngde som gjør at jeg har full tillit til henne. Hun er oppdatert og kan spørre opp om andre ting enn tema for timebestillingen. Imøtekommende og henviser videre der det er naturlig.
Flinke damer på lab også.
Anbefaler Torill på det sterkeste. Et varmt, empatisk menneske.