Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stjørdal Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Maria Bonslet Bjørngaard Skrevet

Etter utallige besøk blir jeg alltid møtt med forståelse, gode råd og en ekstrem vilje for å få ting til. Hun tar alltid problematikken på alvor og ting blir ordnet opp i med en gang.Hun er en enestående lege, med en sterk faglig kompetanse, som gjør alt hun kan for at pasientene skal ha det bra. Henvisninger, tilbakemelding til andre i systemet og resepter blir sendt straks, og ting flyter bra.
Jeg har prøvd å komme på konstruktiv kritikk, men det er ingen å melde.

Trygg og hjelpsom

Lege: Maria Bonslet Bjørngaard Skrevet

Blid og trivelig. Tar seg tid. Virker som hun har bra peiling. Er hun usikker, sjekker hun med andre for å være sikker. Jeg føler jeg får god og trygg hjelp!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Jeg og min kone har hatt Tone som fastlege i ett og et halvt år. Hun setter seg veldig godt inn det som plager pasienten og finner god behandling på kort og lengre sikt. Reagerer raskt på netthenvendelser om timer og resepter, gjerne med besvarelser på kveld og helg. En fantastisk lege!

Uerfaren og likegyldig

Lege: Maria Bonslet Bjørngaard Skrevet

Har et udelt inntrykk av at Bjørngaard ikke passer å jobbe som fastlege med mange pasienter. Følger ikke opp, glemmer avtaler, sender feil faktura, forsinker søknadsprossesser. Listen hadde blitt lengre om jeg ikke nå bytter fastlege.

Meget skiftende vesen.

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Jeg har gått til mange leger, men ikke opplevd en slik nedlatende språkbruk overfor en pasient før. Dyktig faglig, og grei inntil hun plutselig slår kontra. Meget autoritær lege.