Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stjørdal Legesenter

Effektivt lege

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Kunnskapsrik og effektiv lege. Oppleves som en lege som er trygg på sitt fag. Lar pasienten forklare hva som er problemet, samt forhører seg grundig om symptomer pasienten har. Ved fysisk sykdom kan han anbefales.
Bestiller time på nettet, og kan betale med kort. Minus er at tar gjerne godt over ei uke før man får time.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Sufian R Abdalwhab Al-Dawood Skrevet

Jeg har gått til Sufian i litt over ett år nå, og han er den beste legen jeg har hatt. Han er veldig forståelsesfull, lytter til pasienten og gir seg ikke før problemet er løst. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og ikke minst forstått når jeg er hos han. Virkelig en lege å stole på!

Effektiv

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Effektiv og ryddig lege.
Jeg har et komplekst sykdomsbilde, men føler at jeg blir lyttet til og får god oppfølging.

Fantastisk trivelig lege

Lege: Torill Myhre Skrevet

Folkelig og trivelig lege. Enkel å forholde seg til og faglig dyktig. Lett å snakke med og tar symptomene seriøst.

Løp din vei

Lege: Torill Myhre Skrevet

Hun flyktet jeg fra for noen år siden, har ikke angret siden! Hadde henne som fastlege i mange år, og hun var dyktig i mange av dem, men da jeg ble kronisk syk var det null hjelp å få. Hun lyttet ikke i det hele tatt og trenerte søknader om uføre, og det i mange år og nedadgående helse. Virket hånende og nedlatende. Byttet lege og fikk endelig den hjelpen jeg trengte, samt en lege som jeg kan ha tillit til at behandler meg så best han kan. Anbefaler ikke hun her som din fastlege, når du virkelig trenger hjelp, da blir du uglesett og mistrodd i din vanskeligste livsfase.