Stjørdal Legesenter

Breidablikkvegen 1 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stjørdal Legesenter

Hjelpsom og effektiv

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Har hatt henne som fastlege i drøyt ett år og er kjempefornøyd! Jeg har et sammensatt og komplisert sykdomsbilde og hun er den første legen som virkelig ser hele meg og har sørget for at jeg får den behandlingen jeg trenger. Er i dag utrolig mye friskere takket være hennes innspill. Hun har også kommet hjem til meg når det har vært vanskelig for meg å komme til legesenteret.

Valgt å skifte fastlege

Lege: Torill Myhre Skrevet

Anbefales så absolutt ikke. Har hatt denne legen gjennom hele tiden, men valgt å skifte. Føler jeg har blitt sett ned på, og føler ikke hun viser noen som helst empati.

Styr unna

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Her blir du sett ned på og kommer til å føle deg rimelig liten og ubetydelig. Følte meg verken sett eller hørt. Kunnskap og sympati var ikke å oppleve. Måtte bestille ny time kort tid innen den første timen for jeg trodde hun kanskje hadde en dårlig dag - men endte opp med å bytte lege etter andre timen.

Anbefales ikke..

Lege: Tone Caspersen Skrevet

Nedverdigende lege, og altfor lite kunnskap om sykdommer en lege burde ha kunnskap om. Bruker Google mer legeutdanninga si. Du blir sett ned på, og føler overhodet ikke at du blir hørt på. Anbefales ikke!!

Faglig dyktig og god evne til samspill

Lege: Torill Myhre Skrevet

Dr Myhre er en veldig god fastlege som ser hele mennesket. Er en god samtalepartner hvis man trenger det. Tar seg tid til deg. Har god faglig tyngde som gjør at jeg har full tillit til henne. Hun er oppdatert og kan spørre opp om andre ting enn tema for timebestillingen. Imøtekommende og henviser videre der det er naturlig.
Flinke damer på lab også.
Anbefaler Torill på det sterkeste. Et varmt, empatisk menneske.