Namsen Legesenter

Navarvegen 19 7820 Spillum

Siste vurderinger av behandlere ved Namsen Legesenter

Flink

Lege: Håvard Rein Solhaug Skrevet

Tydelig og klar, engasjert og interressert i deg. Åpen og innbød til tillit.
Stolte på meg. flink til å forklare,

Dårlig til og ta tak i ting.

Lege: Andreas Rye Skrevet

Er ikke flink til å ta tak i ting. Og ta avgjørelser. Får sjelden tid til å å ta opp ting. "Det får vi ta på en ny time". Er et standar sitat fra han.

Dårlig behandlet

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Jeg har henne ikke som fastlege, men måtte ha en time hos henne, da min egen fastlege ikke hadde mulighet.
Hun var dyktig faglig sett (på enkelte områder), men følte meg veldig dårlig behandlet. Hun snakket negativt om at jeg spiser plantebasert (dvs. utelukker alle animalske produkter), og kom med egne meninger der det ikke passer seg.
Anbefaler henne å lese seg opp på plantebasert kost før hun kommer med spydige kommentarer.

Frekk eller bare en merkelig form for (tysk) humor?

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Det kan være lett å bli usikker på om kommentarene hennes er frekt og nedlatende ment, eller om det er en form for humor. Når man kommer inn som pasient og forsøker å skape en god tone og et godt samarbeid, oppleves det merkelig og alt annet enn tillitsskapende å bli møtt med krasse kommentarer.
Men hun SER utrolig snill ut og er dyktig faglig. Vet bare ikke om jeg har helt sansen for "humoren".

Flott

Lege: Maria Michaela Lahner Skrevet

Tar seg god tid. Lytter. Bryr seg. Har forståelse. Flink til å forklare, både sykdom og regler i forhold til NAV. Henviser fort ved tvil.