Maria Michaela Lahner

Namsen Legesenter

Navarvegen 19 7820 Spillum
Maria Michaela Lahner er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Maria Michaela Lahner

Meget dyktig og jordnær lege

Hun lytter på hva jeg forteller om mine plager, bruker tid på å diskutere eventuelle problemer, finner gode behandlingsløsninger, er hun i tvil dveler hun ikke med å henvise meg videre, har også en god ironi som jeg godt kan akseptere.

Dyktig lege

Jeg synes Lahner er en dyktig, profesjonell og pålitelig lege.
Hun tar seg alltid god tid til å lytte og stille spørsmål.
Hun er bestandig forberedt og man får svar på alt man ønsker å vite.
Hun er pålitelig og hjelpsom.

Horribelt møte!!

Denne legen burde ikke jobbe med mennesker! Har selv jobbet i helsevesenet i mange år og aldri opplevd en lege som behandler sine pasienter slik. Direkte usympatisk, lite vennlig,himlet flere ganger med øynene, svært stressa og ufin i kommentarene! Da hjelper det lite å skulle være faglig dyktig. Frarådes på det sterkeste!

Dårlig behandlet

Jeg har henne ikke som fastlege, men måtte ha en time hos henne, da min egen fastlege ikke hadde mulighet.
Hun var dyktig faglig sett (på enkelte områder), men følte meg veldig dårlig behandlet. Hun snakket negativt om at jeg spiser plantebasert (dvs. utelukker alle animalske produkter), og kom med egne meninger der det ikke passer seg.
Anbefaler henne å lese seg opp på plantebasert kost før hun kommer med spydige kommentarer.

Frekk eller bare en merkelig form for (tysk) humor?

Det kan være lett å bli usikker på om kommentarene hennes er frekt og nedlatende ment, eller om det er en form for humor. Når man kommer inn som pasient og forsøker å skape en god tone og et godt samarbeid, oppleves det merkelig og alt annet enn tillitsskapende å bli møtt med krasse kommentarer.
Men hun SER utrolig snill ut og er dyktig faglig. Vet bare ikke om jeg har helt sansen for "humoren".