Maria Michaela Lahner

Navarvegen 19 7820 Spillum
Tlf: 74 21 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Michaela Lahner er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Maria Michaela Lahner

Meget dyktig og jordnær lege

Hun lytter på hva jeg forteller om mine plager, bruker tid på å diskutere eventuelle problemer, finner gode behandlingsløsninger, er hun i tvil dveler hun ikke med å henvise meg videre, har også en god ironi som jeg godt kan akseptere.

Dyktig lege

Jeg synes Lahner er en dyktig, profesjonell og pålitelig lege.
Hun tar seg alltid god tid til å lytte og stille spørsmål.
Hun er bestandig forberedt og man får svar på alt man ønsker å vite.
Hun er pålitelig og hjelpsom.

Horribelt møte!!

Denne legen burde ikke jobbe med mennesker! Har selv jobbet i helsevesenet i mange år og aldri opplevd en lege som behandler sine pasienter slik. Direkte usympatisk, lite vennlig,himlet flere ganger med øynene, svært stressa og ufin i kommentarene! Da hjelper det lite å skulle være faglig dyktig. Frarådes på det sterkeste!

Dårlig behandlet

Jeg har henne ikke som fastlege, men måtte ha en time hos henne, da min egen fastlege ikke hadde mulighet.
Hun var dyktig faglig sett (på enkelte områder), men følte meg veldig dårlig behandlet. Hun snakket negativt om at jeg spiser plantebasert (dvs. utelukker alle animalske produkter), og kom med egne meninger der det ikke passer seg.
Anbefaler henne å lese seg opp på plantebasert kost før hun kommer med spydige kommentarer.

Frekk eller bare en merkelig form for (tysk) humor?

Det kan være lett å bli usikker på om kommentarene hennes er frekt og nedlatende ment, eller om det er en form for humor. Når man kommer inn som pasient og forsøker å skape en god tone og et godt samarbeid, oppleves det merkelig og alt annet enn tillitsskapende å bli møtt med krasse kommentarer.
Men hun SER utrolig snill ut og er dyktig faglig. Vet bare ikke om jeg har helt sansen for "humoren".

Flott

Tar seg god tid. Lytter. Bryr seg. Har forståelse. Flink til å forklare, både sykdom og regler i forhold til NAV. Henviser fort ved tvil.

Handlekraftig

Tar tak i plagene du har. Nøler ikke med å sende videre om det er spesielle ting som skal undersøkes. Behagelig å samtale med. Effektiv, men du føler at hun har tid til deg.

Veldig dyktig!

Hun tar tak i ting med en gang, og om andre ikke ordner opp gjør hun det personlig. forståelsesfull, lett å kommunisere med og veldig dyktig fagli. og er hun usikker hennviser hun videre uten å nøle! Den beste Legen jeg har møtt!

Den verste legen jeg noensinne har hatt!!

Folk som sliter psykisk bør styre langt unna. Jeg opplevde henne som veldig usympatisk og frekk. En person som befinner seg på bunnen, og kommer for å be om hjelp, skal IKKE oppleve å bli kjeftet huden full! Jeg mangler ord. Ingen fortjener slik behandling. Både jeg og den som var med meg gikk derfra paff og sjokkert.

Helt ok lege. Streng organisert og blid på en gang. Søt :)

Følger opp. Virker meget engasjert og vil pasienten det beste.
Alltid blid i møte på kontoret og god humor.
Lett å snakke med og alltid et smil.
Betyr mye det at legen virker opplagt og i stand til å smile :)

Den beste fastlegen jeg har hatt

Endelig en lege som bryr seg om MEG! Er veldig engasjert i å finne ut hva problemet er, og hvordan det kan løses. Veldig sympatisk, og lytter til det jeg sier. Jeg er meget fornøyd, fem stjerner fra meg.

Dyktig og ansvarsbevist lege!

Brukere henne selv om hun ikke er min fastlege. Hun er faglig dyktig, tar raskt fatt i ting og sender deg videre om d er nødvendig. Er flink til å forklare og tar seg tid til å lytte. Ett tvers igjennom ett godt MEDMENNESKE! Anbefales

horribelt

Virker som hun bruker pasientene som prøvekaniner til tider! Usympatisk av seg, kommer med personlige meninger der, ganske frekk, himler med øynene til pasienten.
Listen er lang over hvor dårlig denne legen er

STYR UNNA!

Lege med mye kunskap :-)

En fantastisk lege. Forståelsesfull og klok. Handlekraftig.

Seriøs og flink lege

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år. Har alltid blitt møtt med stor seriøsitet. Hun er grundig, effektiv og står på for pasienten. Jeg føler meg trygg som pasient hos henne.

Usympatisk

Hun har en "gi-blaffen" holdning. Følte meg ikke trygg, noe som bør være en selvfølge hos legen. Slurvete og virker litt usympatisk.

Styr unna !

Frekk og på kanten til utidig. Unner ingen denne legen