Maria Michaela Lahner

Autorisasjon (1999)

Maria Michaela Lahner er en av 18 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Maria Michaela Lahner

Kunnskapsrik

Veldig flink lege som lytter og har lang erfaring. Høy kompetanse og som bryr seg, er tilstede i samtalen.

God lege

En spesiell lege, men er en god lytter og kommer med gode råd. Man må tåle å få litt kritikk, hun mener alt bare vel. Får alltid veiledning og hjelp til henvisning videre. Hun gir seg aldring før hun finner problemet. Dyktig og engasjert, god lytter i vanskelige situasjoner.

Lite kunnskapsrik, forvirret

Var hos henne en gang da ingen andre leger kunne ta meg inn. Hun viste nesten ingenting. Eller hvordan hun skulle håndtere situasjonen. Fikk så godt som ingen informasjon, og måtte spørre selv om alt. Man forventer jo og tar som en selvfølge at man skal få informasjon. Men nei. Følte meg utrygg og veldig usikker. Og satt med mange spørsmål når jeg var kommet ut der i fra. Inne en veldig kort tur. Og hun er veldig vanskelig og forstå. Og hun forstår ikke hva pasienten sier. Man oppnår null tillitt. Og man må betale så mye bare for å være inne en så kort tur. Og det tar alt for lang tid før man får svar på prøvene. Og siden det ikke er noe egen anmeldelse for laboratoriet så må jeg bare skrive det her. Jeg opplevde en gang der at hun som tok prøvene spurte meg hva di skulle gjøre etterpå med prøvene. Det burde vel de ha kunnskap om. Og de bare lo . Og noen ganger er de helt alvorlige. Og di i resepsjonen er ganske sur. Også på telefon. Skulle ha vert kølappsystem.

Fantastisk flink lege!!

Har hatt henne som fastlege i noen år nå, og ikke EN gang har jeg blitt dårlig behandlet. Hun er en kjempeflink lege som tar meg seriøst når jeg kommer med mine problemer. Den tyske humoren hennes synes jeg er bare festlig.

Fantastisk

En faglig dyktig lege som ser hele pasienten. Tar seg tid til både samtale og undersøkelser, og henviser videre om det er noe hun er usikker på. Dette er en dame med mye personlighet så jeg forstår at ikke alle får like god kjemi med henne. Men for meg og min familie hadde det ikke kunnet klaffet bedre! Anbefaler henne varmt! Føler meg trygg og ivaretatt.