Sentrum Legegruppe AS

Fridtjof Nansens gate 29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legegruppe AS

En lege som er faglig dyktig, og ser mennesket!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Hvis alle leger har vært som Ina, har alle pasienter fått den faglige oppfølging de trenger. Men ikke minst ser ho mennesket, og det er like viktig. Hun tar pasientene på alvor, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Trygg

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

En fantastisk fastlege som er lett å snakke med. Tar alt på alvor og sjekker opp hver minste ting. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Føler meg så heldig som har fått Ina til fastlege. Hun lytter og er genuint interessert i å hjelpe deg best mulig, veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Utrolig flink og hyggelig!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Jeg har hatt to fastleger i mitt liv, hvor Ina Parelius er min nåværende. Det er skremmende å se så store kontraster på leger, og det var en ny opplevelse å faktisk bli tatt på alvor. Jeg har vært ganske mye syk i det siste, og hatt mye kontakt med både Sentrum Legekontor og Ina. Jeg har alltid blitt møtt med et høflig smil, og en forståelse ut av en annen værden. Ina er ikke bare hyggelig og medmenneskelig, hun er også veldig kunnskapsrik og flink i sitt yrke. Hun ønsker virkelig å hjelpe pasienten. En utrolig flink lege og står som et utmerket eksempel på hvordan en lege skal være.

Verdens beste lege!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

hun er smilende og godt forberedt når man kommer inn hos henne, lytter og tar deg på alvor. Ringer deg opp for å høre hvordan det går etter sykdom. Fantastisk menneske og lege!