Sentrum Legegruppe AS

Fridtjof Nansens gate 29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legegruppe AS

Den beste legen i hele verden!!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Ina er virkelig en flott lege, god kunnskap og hun er tilstede når du er hos henne. Noterer og har øyekontakt med deg. Hun har også forberedt seg godt med å lese i journalen før du kommer inn.

Hun ønsker å hjelpe deg og hvis det er noe hun er usikker på sender hun deg videre til spesialist eller undersøker nærmere hos andre. Når hun har fått svar på det hun var usikker på RINGER hun deg!

Jeg har dessverre flyttet å måtte da bytte fastlege, men leter "desperat" etter en like hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg blir nok aldri å finne noen som er like flink som henne!

Anbefales!!

Kjempeflink lege!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Har hatt flere fastleger i Mo i Rana som jeg har vært misfornøyd med. Her har jeg endelig funnet en lege som både lytter og tar deg på alvor. Har evne til å være medmenneske. Alltid smilende og i godt humør.

Snakker forståelig, og virker oppriktig interessert i jobben sin. Ikke redd for å henvise videre ved behov. Legesenteret har ellers flinke medarbeidere i resepsjon og laboratorium, ingen "surkjerringer" som man kan treffe andre steder. Eneste minuset jeg kommer på, er at det kan gå tid før man får time hvis det ikke haster (det må man vel uansett forvente).

Fornøyd

Lege: Silje Røssvoll Skrevet

Ikke hatt så lenge, men er fornøyd. Får god hjelp og forståelse for problemer.