Hattfjelldal Legekontor

Nyborgveien 2 8692

Siste vurderinger av behandlere ved Hattfjelldal Legekontor

Den beste legen!

Lege: Øystein Andreas Furnes Skrevet

Dette er den beste legen eg har vært bort i tru meg det er mange! Pga langvarig sjukdom. Han er ut i frå mitt syn fagleg dyktig.lyttande,handlande og hjelpsom. Er det noko han ikkje kan hjelpe med sender han meg vidare.Sjølv om vi alle veit at vi har tilmålt tid i ein legetime,er han aldri stressa. Han er rett og slett slik en forventar at ein lege skal være.Det er mange på Førde Legekontor som kunne hatt godt av ein dag i lag med han for å sjå korleis ein behandlar pasientar! Dessverre har han no redusert stilling. Men det går det og

En fantastisk dyktig lege.

Lege: Øystein Andreas Furnes Skrevet

Dr. Furnes er en lege av de sjeldne. Dette er en lege som vet hva det vil si å vise forståelse og omtanke. Jeg håper så innerlig at han vender tilbake til Finnmark.

Kan bare stille meg bak andre positive omtaler her.

Lege: Øystein Andreas Furnes Skrevet

For meg også har ØF vært en tilstedeværende, interessert og effektiv lege. Autoritet, ryddighet og saklighet forenes her tilsynelatende uanstrengt med naturlig varme, åpenhet og humor. Takk!

Dyktig, grundig, forståelsesfull.

Lege: Øystein Andreas Furnes Skrevet

Man får følelsen av å bli sett og hørt, noe jeg setter pris på ved en lege. Gir heller ikke utrykk for at han har dårlig tid ( noe mange har ). Virker også faglig dyktig. Håper vi får ha han lenge het i Førde.

Unikum

Lege: Øystein Andreas Furnes Skrevet

Kompentent, behagelig og flink.
Det eneste punkt det kan kritiseres på er at du ikke lengere er i Alta.
Du var en kjempestøtte da jeg virkelig hadde bruk for hjelp.