Ewa Spasowska

Tlf: 32 24 22 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ewa Spasowska er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ewa Spasowska

Trygg og kunnskapsrik

Legen lytter og iverksetter gode tiltak etter behov. Hun henviser også til annen ekspertise ved behov for ytterligere undersøkelser. God kommunikasjon og en føler seg trygg og ivaretatt på en god måte.

hun er ikke bra lege anbafeles ikke

Føler veldig for og bytte lege . Legen tror ikke at du har vondt, det er bare å gå på jobb. Helst burde du vite hva som feiler deg, og be om behandling. Eller , vi får vente og se. Men, jeg ser det slik at legen kan være veldig humør syk. Men dette skal jo ikke gå utover oss passienter.

Veldig bra lege

positiv, engasjert og svært hjelpson og hyggelig lege. Greit å bli møtt av en blid dame når man selv har det dårlig

Fantastisk lege!

Ewa er en utrolig dyktig lege! Hun tar seg god tid til å lytte og forstå og har aldri følt at jeg ikke ble tatt på alvorlig eller ble dømt på noen måte!

Er hun usikker på noe slår hun det opp, ringer spesialister eller snakker med andre leger! Hun er utrolig flink til å gi øyeblikkelig hjelp og har aldri måttet komme tilbake med de samme plagene fordi hun ikke hjalp første gangen.

Hun har et rolig vesen og er behagelig å snakke med, og synes hun har mange spennende og interessante ting å si og savnet henne enormt da hun var på permisjon!

Vil på det sterkeste anbefale henne og synes ikke man kan klandre henne for ventetid da hun tydeligvis bare er populær og med god grunn!!

Veldig bra fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Ewa Spasowska. Synes hun er lyttende, empatisk og flink. Virker aldri stresset. Ser dessuten på det som en fordel at fastlege henviser til spesialister ved behov og kan ikke skjønne at det brukes mot henne. Har sjelden ventet lenge på time. Savnet henne da hun var i permisjon. Sms-tjenesten fungerer så bra at jeg aldri ringer, så skal ikke uttale meg om eventuell telefonkø.