Vefsn Legesenter

Nyrudveien 10 8657 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Vefsn Legesenter

Vikarlege Audur Halldordottir (Vikar)

Lege: Zane Garsele Skrevet

Hyggelig og imøtekommende først, men følte meg lite hørt og forstått angående problemene jeg dro til legen for. Holdningen hennes virket også litt nedlatende.

Jeg forklarte kort hva problemene var. Hun stilte ingen spørsmål angående de og prøvde ikke å finne ut hva som var årsaken bak. Til det ene problemet, så skrev hun istedenfor ut en resept på et legemiddel som var irrelevant til problemet. Da jeg prøvde å spørre hva hun skrev ut til meg, fikk jeg ikke noe konkret svar, bare "krem".

Jeg kom ingen vei med den legetimen. Skulle heller ønske at hun var bedre til å lytte og at hun brukte tid på å finne ut av problemet.

Lege: Zane Garsele Skrevet

Etter en legetime og noen undersøkelser fikk jeg endelig svar på hva som feilet meg. Min tidligere fastlege skyldte mine problemer på vekta men hos Zane ble jeg endelig tatt seriøst.

Veldig flink Lege

Lege: Fanny Marie-Luise Hansen Skrevet

Veldig flink og nøye Lege som er flink til å følge pasienten. Legen er lett å prate med og veldig og hyggelig. Anbefaler denne Legen.

Virker usikker

Lege: Zane Garsele Skrevet

Virker usikker og svak i faget etter min mening. Følte meg ikke ivaretatt, og virket ikke som hun brydde seg om det jeg hadde på hjertet. Følte meg som en prøvekanin hos henne. Lite sympati.

Dyktig lege

Lege: Zane Garsele Skrevet

Zane Garsele er en flink lege som over tok fra min gamle lege Dr.Rømo. jeg fikk ikke være være så lenge til Zane på gunn av innskrenking av legelistene, derfor falt jeg ut. Ble midlertidig tatt hånd om en lege i Sjøgata Medical. Kort sakt, der nede fungerte over hode ingenting og legen hva ikke noe spesielt interessert i det jeg sa å kom med meget dårlige løsninger på ting. Nå ønsker jeg å komme meg tilbake til Zane, ei jente som liker det hun gjør, liker å lære og undersøker pasienten grundig å sender dem videre til spesialister slik vi ønsker. Hun er et godt menneske og tar godt vare på sine pasienter. Vi er i tryggehender hos Zane Garsele 😊✌⚘♥️