Vefsn Legesenter

Vefsnveien 25 8651 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Vefsn Legesenter

Veldig flink Lege

Lege: Fanny Marie-Luise Hansen Skrevet

Veldig flink og nøye Lege som er flink til å følge pasienten. Legen er lett å prate med og veldig og hyggelig. Anbefaler denne Legen.

Virker usikker

Lege: Zane Garsele Skrevet

Virker usikker og svak i faget etter min mening. Følte meg ikke ivaretatt, og virket ikke som hun brydde seg om det jeg hadde på hjertet. Følte meg som en prøvekanin hos henne. Lite sympati.

Dyktig lege

Lege: Zane Garsele Skrevet

Zane Garsele er en flink lege som over tok fra min gamle lege Dr.Rømo. jeg fikk ikke være være så lenge til Zane på gunn av innskrenking av legelistene, derfor falt jeg ut. Ble midlertidig tatt hånd om en lege i Sjøgata Medical. Kort sakt, der nede fungerte over hode ingenting og legen hva ikke noe spesielt interessert i det jeg sa å kom med meget dårlige løsninger på ting. Nå ønsker jeg å komme meg tilbake til Zane, ei jente som liker det hun gjør, liker å lære og undersøker pasienten grundig å sender dem videre til spesialister slik vi ønsker. Hun er et godt menneske og tar godt vare på sine pasienter. Vi er i tryggehender hos Zane Garsele 😊✌⚘♥️

Anbefales ikke

Lege: Zane Garsele Skrevet

Skuffende å få en fastlege som ikke yter hjelp. Jeg opplevde legen som arrogant og lite sympatisk. Var også dobbeltbooking, og opplevde legen hadde svært dårlig tid.

Opplevde ikke å bli hørt

Lege: Zane Garsele Skrevet

Opplevde ikke å bli tatt på alvor, og fikk følelsen av at jeg var til bry. Opplevde henne som lite interessert i hva jeg hadde og fortelle. Opplevde henne som usikker og lite sikker på faget. Kjedelig å føle seg som en prøvekanin, og ingen oppfølging