Fauske legesenter

Telefonnummer75 60 09 9075 60 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsetunet 1 8200 Fauske

Siste vurderinger av Fauske legesenter

Her blir det mye "God dag mann! Økseskaft."

Lege: Hedda Herder Nilssen Skrevet

Legen er dårlig til å kommunisere, lytte, og forstår ikke hva pasienten sier, og trenger hjelp til. Hun er ung, og relativt nyutdannet, så hadde forventet at hun tok kontakt med sin veileder, når det var noe hun ikke forstår seg på, men neida.. Jeg kom for å undersøke mine skulderproblemer, men hun klarte hverken å sette diagnose, eller foreslå behandling, eller henvise meg videre. I stedet ble hun veldig opptatt av et lite sår jeg hadde på armen, og påsto dette var sopp, som jeg skulle få en salve for. (Det var et lite brannsår..) Jeg takket nei til salven, og da heiv hun meg ut, med beskjed at da kunne hun ikke hjelpe meg. Bytter fastlege så snart som rå er. Må ha en som kan legefaget iallfall.

Veldig hjelpsom

Lege: Hedda Herder Nilssen Skrevet

Fastlege til flere i familien. Hun er dyktig, hjelpsom og vennlig. Vi har fått bedre hjelp hos henne enn hos tidligere fastlege. Hun var tålmodig, vennlig og hjelpsom til min datter.

God familielege

Lege: Eirin Anita Eilertsen Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Eirin til fastlege i noen år nå. Jeg opplever at hun tar oss på alvor og gjør grundige undersøkelser. Hun får ting gjort og følger opp det man starter. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av Fauske legesenter.

Kan sitt

Lege: Vegard Hansen Skrevet

Vegard virker trygg i sitt arbeid og er behagelig å snakke med. Drar gjerne tilbake til han om jeg trenger legehjelp

Dårlig opplevelse

Lege: Hedda Herder Nilssen Skrevet

Dårlig til å kommunisere. Liten tillit grunnet mangel på evnen til å lytte. Hadde følelsen av at legen hadde dårlig tid og før jeg fikk snakket ferdig var jeg ute av kontoret. Kommer helt klart til å bytte fastlege.