Fauske legesenter

Helsetunet 1 8200 Fauske

Siste vurderinger av behandlere ved Fauske legesenter

En som ser deg

Lege: Stefan Bringsli Skrevet

Bringsli har alltid fokus på pasienten, og er flink til å dele det han tenker på og tror. Veldig flink med nål og tråd, også!

Samvittihetsfull.

Lege: Alexander Birkeland Mo Skrevet

Han er en meget dyktig og samvittighetsfull fastlege. Han har også studert kirurgi som i gitte tilfeller kan være en fordel. Jeg vil anbefale han på det varmeste.

Profesjonell, lyttende og kunnskapsrik.

Lege: Eirin Anita Eilertsen Skrevet

Jeg og min kone har Eirin Eilertsen som fastlege.Hun lytter, er samvittighetsfull ,og har et vinnende vesen.Vi føler oss trygge hos henne. Fantastisk lege!

Her blir det mye "God dag mann! Økseskaft."

Lege: Hedda Herder Nilssen Skrevet

Legen er dårlig til å kommunisere, lytte, og forstår ikke hva pasienten sier, og trenger hjelp til. Hun er ung, og relativt nyutdannet, så hadde forventet at hun tok kontakt med sin veileder, når det var noe hun ikke forstår seg på, men neida.. Jeg kom for å undersøke mine skulderproblemer, men hun klarte hverken å sette diagnose, eller foreslå behandling, eller henvise meg videre. I stedet ble hun veldig opptatt av et lite sår jeg hadde på armen, og påsto dette var sopp, som jeg skulle få en salve for. (Det var et lite brannsår..) Jeg takket nei til salven, og da heiv hun meg ut, med beskjed at da kunne hun ikke hjelpe meg. Bytter fastlege så snart som rå er. Må ha en som kan legefaget iallfall.

Veldig hjelpsom

Lege: Hedda Herder Nilssen Skrevet

Fastlege til flere i familien. Hun er dyktig, hjelpsom og vennlig. Vi har fått bedre hjelp hos henne enn hos tidligere fastlege. Hun var tålmodig, vennlig og hjelpsom til min datter.

Dette er en Pluss-tjeneste.