Linn Therese Kristoffersen Jensen

Autorisasjon (2013)

Linn Therese Kristoffersen Jensen er en av 11 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Linn Therese Kristoffersen Jensen

Uinntresert

Virker som hun ikke " ser " meg som pasient, mer som en plage. Tar ikke intiativ for noen undersøkelser eller prøver. Hun bør prøve å virke mer empatisk og faktisk gjøre jobben sin.

Enestående

Har tatt meg med mine somatiske og psykiske utfordringer på alvor. Er ydmyk nok til å be andre til råds når hennes kunnskap ikke strekker til.
Linn holder til gullmedalje.

Anbefales ikke

Anbefaler ikke denne.

Fremstår som usikker, sur, vanskelig å lite interessert. Dårlig lytter. Lite råd å få.

LINN er svaret på hvordan en lege burde være

Linn er unik og jeg har aldri tidligere i livet møtt en så faglig dyktig, tryg og empatisk lege.
Hun ser HELE mennesket og sammenhengen mellom den fysiske og psykiske helsen hos pasienten.
Når man kommer til Linn forstår man fort at hun er genuint interessert i jobben sin og pasienten hun har foran seg. Hun lytter,gir råd,henviser ved behov og har alltid en plan med det hun gjør. Dette er noe som får meg som pasient til å føle trygghet til den behandlingen hun gir og planene hun legger.

LINN er verd sin VEKT I GULL og svært mange andre leger har MYE Å LÆRE AV DENNE DAMA!

Takk Linn for atdu finnes her for oss pasientene. Jeg håper Saltdal helsesenter og Saltdal kommune vet hvilken ressurs og kompetanse dem er i besittelse av som har Linn som lege.