Borgen Legekontor

Borgenveien 120 1388 Borgen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legekontor

Er best lege

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Han er veldig profesjonel. Er best lege i Norge. Han har veldig bra utdanning. Vær bekymret for pasientene dine. Virkelig se det for meg er en terapi, jeg forholder meg mye og beroliger meg. Jeg er veldig fornøyd med ham.

Helt fantastisk lege!

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Denne legen lytter på deg og hører virkelig hva du sier! Soto er og utolig flink med barn. Han er flink til å forklare hva det er som feiler deg, hvorfor det er slik og hva som må til for å bli bedre. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Høflig, sympatisk, ryddig og faglig dyktig!

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Dr Soto har vært min fastlege siden han startet som lege i Asker. Jeg er ikke hos han så ofte, men jeg får inntrykk av at han allikevel kjenner sykehistorien min. Tydelig at han leser seg opp på epikriser og notater fra sykehuset. Jeg har et komplisert sykdomsbilde, og har vært innom ulike spesialister ved ulike sykehus. Jeg føler meg trygg på at Dr Soto følger med og ser "helheten" for meg. Hvis det er noe jeg ikke har forstått ( fordi sykehuslegene ofte har dårlig tid, og jeg stadig får nye leger), kan jeg alltid spørre Dr Soto. Han tar seg god tid, og ingen spørsmål er for "dumme". Jeg opplever han som en meget oppegående og faglig orientert lege, som samtidig viser nok empati til at du føler deg trygg hos han på alle måter.

Beste legen hittil

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Fantastisk beliggenhet med gratis parkering.
Aldri opplevd så kort ventetid(det var ingen ventetid).
Han er høflig, rolig og lytter godt.
En seriøs lege som tok meg på alvor og har skaffet meg henvisninger for å få videre utredning hos spesialist innen det området jeg har problemer med.
Fikk time raskt ringte på en Fredag fikk time på Mandag.
Hun som svarer tlf og tar prøver på laboratorium er veldig profesjonell.
Svarer tlf raskt, er hyggelig og imøtekommende.
Meget god til å ta blodprøve karakter 10 av 10.
Nå var jeg heldig som fikk ledig plass hos Rene Soto og min kone og datter har også fått plass hos ham.
Anbefaler han på det sterkeste

Sympatisk lege

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Fikk rask termin, nesten ingen ventetid da jeg kom og han unnskyldte seg for forsinkelsen (akutt pasient kom innom tidligere den dagen). Tar seg tid for pasientene sine, empatisk og seriøs.