Borgen Legekontor

Borgenveien 120 1388 Borgen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legekontor

Arrogant, tiltaksløs og elendig lokale, hvor det er svært lytt!

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Setter seg IKKE inn i epikriser fra sykehuset. Jeg har en kronisk, vanskelig sykdom, hvor sykehuset forventer tett oppfølging fra FL når jeg ikke er innlagt.
Dr Soto leser tydeligvis ikke epikriser. Både Dr Soto og sekretæren virker arrogante og nedlatende. Altfor lytt! Sitter på venterommet og hører ALT som blir sagt,- både på tlf, lab og inne hos legen. Slikt går virkelig ikke an!
Får beskjed fra sekretæren at jeg kan bestille nye resepter via Pasient Sky før kontoret stenger fra 19/12 og ut jula.
Dette har jeg gjort, men ikke fått reseptene.
Dermed er jeg tom for viktige medisiner i jula.
Bytter fastlege, og vil virkelig anbefale kronisk syke pasienter å holde seg unna dette legekontoret!
Årsak: arroganse, nedlatenhet, dårlig oppfølging både ang epikriser og fornying av medisiner, samt bryter taushetsplikten konstant pga at det er så lytt der,

Fremstår forutinntatt og dårlig til å kommunisere

Lege: Santhiya Kuhendran Skrevet

For meg fremsto Santhiya som skeptisk/tvilende til at problemstillingen min var reell, selv om hun endte opp med å henvise meg til spesialist, og hennes verbale og nonverbale kommunikasjon gjorde det vanskelig å åpne seg om min problemstilling. Jeg opplevde det som mine plager med betydelige følger i hverdagen ble bagatellisert.

Santhiya fremstår som uerfaren og burde etter min mening jobbe med kommunikasjon med pasientene sine, og å være mindre forutinntatt. Ut fra de tilbakemeldinger hun ga (eller mangelen på det), virket det ikke som hun har kunnskap om de problemene/sykdommen som jeg søkte hjelp om.

Ikke bra mistillit

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Begynte bra og hyggelig, så forandret ting seg, du kviet deg for å dra til legen pga problemer/medisinsk sykdom, alltid spørsmål og skremsels propaganda og sier det motsatte som er eksperter på medisinsk felt og tror en fasit gjelder alle pasienter. Glad jeg byttet, føler meg rett og slett ikke velkommen og Milo som er vikar er en sak for seg selv, att det er mulig

Startet bra, men gikk over til uansvarlig

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Fikk veldig godt førsteinntrykk og trodde jeg ville bli tatt godt vare på. Så viste det seg at han tilbakeholdt informasjon som burde kommet til meg, gikk mot spesialistlegenes uttalelser osv. Sikkert fin for personer som bare trenger lege i ny og ne, men om man har noe kronisk vil jeg advare mot å bruke ham.

En veldig dårlig opplevelse

Lege: René Rodriguez Soto Skrevet

Det er mulig han er en dyktig lege fagmessig, men overfor pårørende finnes det ikke følsomhet og interesse. Tvert i mot er han avfeiende og negativ til innspill/erfaringer fra nærmeste pårørende, - av frykt for at det skal såre pasienten. Hvordan skal han da få et større bilde av et liv over flere år,- i møte med folk på noen minutter?