Caspar Florian Prael

Autorisasjon (2003)

Caspar Florian Prael er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Caspar Florian Prael

Byens BESTE lege! Svært dyktig og forståelsesfull

Har hatt Florian som lege i noen år nå. Han er svært dyktig og forståelsesfull. Til tross for at han er travel, har han ofte mulighet til telefontime ganske kjapt, og ringer da på ettermiddagen, noe som passer ypperlig om man jobber dagtid. Florian strekker seg langt for å hjelpe, og følger opp med prøver etter ønske. Har aldri opplevd å møte en vikar istedenfor Florian, og ellers ingenting å utsette. Kommer ikke til å bytte fastlege - til tross for at jeg har flyttet fra kommunen.

Ingen god opplevelse

Min opplevelse er at legen ønsker å finne ut av det meste selv. Det er ikke enkelt å bli henvist videre. Det meste later til å kureres med fysisk aktivitet.

Har ikke tid

Legen ,Virker til en viss grad orientert om meg, men han ser ut som han har det travelt og egentlig ikje har tid til meg. 10 minutter er det lengste jeg har vært inne på hans kontor. Å jeg føler at jeg ikje har fått svar på halvparten av det jeg kom til time for. Sender meg ikke videre, men vil prøve å feile og bruke unødvendig tid, føle meg som en forsøks rotte.

Fantastisk

Beste legen jeg har hatt! Tar meg på alvor, husker (leser seg opp på) meg fra gang til gang, lytter, forklarer og beskriver. Genuint interessert i tilstanden til pasientene. Flink med behandling/inngrep. Proff!

Engasjert, trygg og meget dyktig lege!

Meget dyktig og flink. Føler at jeg blir tatt på alvor og han lytter til det som blir sagt. Tydelig og flink til å forklare, løsningsorientert. Trygg og imøtekommende og han er engasjert i jobben sin. Føler meg alltid godt ivaretatt og skulle det være nødvendig så henviser han videre. Følger opp og er alltid blid og høflig. Fantastisk lege på alle måter.