Caspar Florian Prael

Sjøkanten Legesenter
Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Caspar Florian Prael er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Caspar Florian Prael

Beste lege som jeg har hatt

Han var min fastlege i dårlige situasjon.Dyktige lege med mye kunnskap og ser på man som mennesker ikke som bare pasient.
lytter til det du har å se, tar deg på alvor og er flink til å følge deg opp ved evt henvisning videre ! Dessverre på grunn av flytte måtte bytte, men til nå har jeg ikke funnet fastlege slik han . Jeg håper skal være han helle tida frisk og glad .

Har mye kunnskap

Har hatt ham som fastlege i flere år nå, og samlet sett er mitt inntrykk at han er faglig dyktig. Han kan mye, men dessverre kommer det ofte ut på en bedrevitende og belærende måte. Han prater mye, og det er ikke alltid så lett å få komme til ordet fordi han først må vise kunnskapsnivået sitt og gjerne vil ha det siste ordet. Det er slik at leger skal drive helseopplysning, men tro om det ikke ville vært litt mer behagelig om han ikke hele tiden måtte tre sin viten nedover ørene på folk. Likevel; profesjonell og oppmerksom.

Dyktig!

Imøtekommende, trygg og faglig dyktig lege! Lytter til det du har å si, tar deg på alvor og er flink til å følge deg opp ved evt henvisning videre! Jeg kommer aldri til å bytte fastlege!

Meget behagelig og dyktig lege for alle i familien

Behagelig, tar seg tid, hører på deg. God oppfølging på henvisninger han sender, så de ikke blir avglemt hos spesialistene.

Flink lege med mye kunnskap

Rolig og tillitsvekkende. Lite ventetid. Kan svare på spørsmål uten å måtte konsultere med google. Godt kunnskapsnivå. Anbefales.