Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Har ikke tid

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Legen ,Virker til en viss grad orientert om meg, men han ser ut som han har det travelt og egentlig ikje har tid til meg. 10 minutter er det lengste jeg har vært inne på hans kontor. Å jeg føler at jeg ikje har fått svar på halvparten av det jeg kom til time for. Sender meg ikke videre, men vil prøve å feile og bruke unødvendig tid, føle meg som en forsøks rotte.

Fantastisk

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Tar meg på alvor, husker (leser seg opp på) meg fra gang til gang, lytter, forklarer og beskriver. Genuint interessert i tilstanden til pasientene. Flink med behandling/inngrep. Proff!

Ikke bra

Lege: Petra Parschat Skrevet

Stresser veldig med å få pasienten ut, viser klart og tydelig at hun har dårlig tid (på alle legebesøkene mine og familien min). Spør og sjekker ikke noe annet enn det konkrete problemet. Veldig åpenbart at hun er lei, ikke spesielt hyggelig oppførsel. Skulle f.eks teste meg for klamydia mens jeg var innom for en annen grunn, da reagerte hun med "du gjorde jo det sist du var her" som var over et år tidligere. Fastlege og helsepersonell skal ikke vise dømmende eller nedlatende personlige tanker om sin pasient. Etter dette byttet jeg fastlege, etter mange uhyggelige legebesøk.

Utrolig hyggelig, hjelpsom og superdyktig

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Jeg byttet fra min fastlege til Thomas da han begynte på sjøkanten legesenter. Det var det beste jeg har gjort. I tilegg er det et stort pluss at han har hund, som gjør legebesøkene 100 gang hyggeligere! Min forrige fastlege fikk pasientene til å føle seg som om de var til bry, og stresset veldig med å få oss ut, og skulle åpenbart bruke minst mulig tid per pasient. Thomas tar seg god tid, er nøye og helt utrolig flink!

Engasjert, trygg og meget dyktig lege!

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Meget dyktig og flink. Føler at jeg blir tatt på alvor og han lytter til det som blir sagt. Tydelig og flink til å forklare, løsningsorientert. Trygg og imøtekommende og han er engasjert i jobben sin. Føler meg alltid godt ivaretatt og skulle det være nødvendig så henviser han videre. Følger opp og er alltid blid og høflig. Fantastisk lege på alle måter.