Manuel Perez Munoz

Autorisasjon (2007)

Bardu Legekontor Telefonnummer77 18 55 0077 18 55 ...
Fogd Holmboes gate 56 9360 Bardu
Manuel Perez Munoz er en av 8 fastleger i Bardu

Siste vurderinger av Manuel Perez Munoz

Den beste legen jeg har hatt

Perez er den beste legen jeg noen gang har hatt. Med en gang jeg fikk han som lege ble jeg sendt til spesialister og utredninger som gjorde at vi raskt fant ut. Av ting jeg har slitt med i mange, mange år og som jeg ikke har fått gehør hos av mine andre leger.
Lege som er lett å prate med, føler jeg blir hørt og sett, og han er grundig i sine undersøkelser. Jeg blir trist den dagen jeg ikke skal kunne ha han som lege lenger.

En av de beste fastlegene jeg har hatt

Manuel var legen for hele familien i ca. 3 år her i Tromsø. Han er fantastisk som lege og som person. Han er lytende og virkelig bryr seg for det som skjer med deg. Han er flink med småbarn. Min datter, som hadde på den tiden 3 år syntes at det var veldig artig at han kunne prate både norsk og spansk til henne (hun snakker begge språkene). Han er bestandig blid og empatisk med sine pasienter. Hadde ingen problem med å ta flere temaer gjennom samme time, noe som ofte ikke er så enkelt hos andre leger.
Den eneste negative ting er at han flyttet fra Tromsø så vi kunne ikke ha han som lege lenger :)
Gracias Manuel!

Grundig lege

En lege som man straks merker er ute etter å gjøre jobben sin. Med det mener jeg at han tar seg både tid og bryet med å undersøke pasienten og plagene man har. Han er flink til å følge opp pasienten, og forklare hva som er i veien på et språk man forstår. Det er godt å komme en plass hvor man føler man blir hørt og ivaretatt.

Er man derimot på jakt etter en rask sykemelding for et ikke-eksisterende problem er det kanskje ikke riktig lege å prøve å lure. Han ser rett gjennom påfunn, og er som tidligere nevt genuint opptatt av å hjelpe deg å bli frisk (og ikke bare bli fort ferdig med deg ved å skrive en sykemelding for x ant. dager). Noe jeg syns er bra!

Thumbs up!

Den beste legen

Meget dyktig lege!! blir godt tatt imot, lyttet til og får alt godt forklart. Stiller raskt riktig diagnose og følger opp pasienten. Helt klart den beste legen jeg har vært hos!

Super lege!

Er alltid blid og hyggelig, tar seg god tid til å snakke med pasienten. Føler meg godt ivaretatt.
Eneste negative med å gå til legen er at en treffer på sure og frekke kontordamer innimellom..