Brynklinikken AS

Østensjøveien 36 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynklinikken AS

Flink og effektiv

Lege: Sohail Aslam Skrevet

Hatt Sohail i mange år, og bytter nå pga flytting. Alltid god hjelp å få her. Noen ganger er han forsinka. Du må huske å bestille ny time etter å ha tatt tester og prøver, han kaller deg ikke nødvendigvis inn.

Generelt sett er dette en flink og ordentlig fastlege. God oppfølging, føler meg sett og at han husker meg fra gang til gang, selv om jeg bare er der en til to ganger i året. Godt fokus på psykisk helse også.

Totalt sett misfornøyd

Lege: Sohail Aslam Skrevet

Han har alltid dårlig tid. Virker som han bare vil ha folk fort inn og fort ut. Man får liksom ikke tid til å sitte å forklare seg. Alltid lang ventetid på time i klinikken. Får du time må du vente lenge i kø utenfor kontoret hans uansett.

Trivelig lege

Lege: Mona Kidra Skrevet

Synes hun gjør en god jobb, men får aldri time på legekontoret. Det er alltid flere uker ventetid, og umulig å få akutt time.

Veldig empatisk og dyktig

Lege: Mona Kidra Skrevet

Bruker god tid med pasienten, både voksne og barn. Snakket direkte til barnet da jeg hadde med sønnen på seks år. Barnet følte seg sett. Følger tett opp og er veldig respektfull.

Uryddig og mangelfull kommunikasjon

Lege: Maytham Salem Hamud Hamud Skrevet

Dårlig kommunikasjon, manglende og feilaktig oppfølging, særdeles dårlig kommunikasjon og rotete forhold til utskrevne medikamenter og doser.

Hei, kjære pasient vil vi takke deres tilbakemelding og beklager ulemper som dere har blitt utsatt for og satser på godt samarbeid fremover, dog må man huske at legen må følge opp de retningslinjene og felleskatalogen ved forskrivning av alle legemidler( A,B, og C preparater).

Besvart av Maytham Salem Hamud Hamud