Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Dårlig språk og formidling, ikke oppdatert

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Har vært min families fastlege i mange år, stort sett fornøyd. Men jeg har måtte gjort mye research på forhånd for å få riktig behandling. Det at hun alltid konfererer med barnelege etc, tyder for meg at hun er usikker. Hun gjorde et stort overtramp og mente at min psykiske diagnose som er satt av spesialist, ikke kunne være tilfelle. Selv om hun også sa at hun verken har kompetanse eller mulighet til å sette slik diagnose. Hun er flink til med «vanlige» sykdommer, men med en gang man tar ansvar for egen læring og tilegner seg kunnskap virker det som hun blir fornærmet eller fremstiller deg som hysterisk. Hun er ikke oppdatert på ny forskning, og ikke mottakelig for en bredere forståelse av sammensatt helse. Anbefaler ikke!

Fantastisk og profesjonell

Lege: Inger Marie Godeseth Skrevet

Inger Marie er den beste fastlegen jeg har hatt. Følger opp, tar seg god tid og lytter. Veldig flink til å lytte og forklare. Føler meg veldig trygg og ivaretatt.

Faglig dyktig og svært omsorgsfull

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Tillitsvekkende og flink til å lytte og involvere. Konsulterer med spesialister hvis nødvendig. God til å forklare. Følger alltid opp. Får bestemt inntrykk av at legen vil mitt beste.Anbefales på det sterkeste.

Kunnskapsrik, lyttende og forståelsesfull.

Lege: Syeda Ayesha Riaz Skrevet

Legen lytter, gir gode råd og er omsorgsfull i sin fremtoning. Hun tar seg god tid når det er behov for det, og følger godt opp i etterkant av behandling både når det gjelder meg og mine barn. Absolutt en lege jeg vil anbefale til andre.

Trygg og hjelpsom

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Har hatt Mira i godt over et år nå, alltid fått hjelpen jeg trenger. Ekstremt dyktig. Veldig snill og hjelpsom. Vil anbefale henne på det sterkeste. Tar seg tid til deg og er ikke ei som bare vil få det gjort.