Sydlegene

Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Sydlegene

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Erlend Solberg Skrevet

Han tar tid og lytter,og tar fatt i ting og ordner det han må!Veldig fornøyd!!!Han er forståelsesfull og hyggelig lege!!

Bra lege

Lege: Erlend Solberg Skrevet

Dr. Solberg er en fin lege, kanskje litt for stresset, men tar tak i ting!

Problemet for oss pasienter, er jo denne "minilegen" som sitter i skranken og spør ut på telefonen. Nebbete er hun også. Vet om flere som ønsker og bytte lege på grunn av "minilegen". Synd for dr. Solberg.

Stresset lege

Lege: Erlend Solberg Skrevet

Han er flink lege, men han har aldri tid til pasientene. Blir man syk og trenger hjelp, så får man ikke hjelp må vente i to uker. Jeg har måtte dra til legevakta for å få hjelp. Derfor bytta jeg lege.

Anbefaler!

Lege: Erlend Solberg Skrevet

Dette er en fastlege jeg absolutt vil anbefale! Han lytter til deg, og gjør sitt ytterste for å hjelpe. Gir god beskrivelse av alt man lurer på. Noen tenker nokk på kjønn når man velger fastlege. Det føler jeg ikke har vært noe problem med her. En meget forståelsesfull og imøtekommende lege! ✨

No.1 - En helt utrolig lege....

Lege: Erlend Solberg Skrevet

Han er faglig dyktig. Lytter og setter seg grundig inn i problemene/spørsmålene dine. En lege som faktisk vil hjelpe deg. Man kan stole 100% på det han gjør. Jeg gir min fulle tillit til han. Han er den beste fastlegen man kan ha. At mange vil ha han, tyder på at han utfører en meget god jobb og at det ryktet sprer seg. Hvem vil ikke ha den beste legen som er der kun for å hjelpe deg! Jeg kommer aldri til å bytte ut han...