Grålum Legesenter

Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Grålum Legesenter

Mennsklig lege

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Super lege, som alltid hører på deg. Tar seg god tid, man føler seg hørt og sett. Har brukt denne legen i 15 år og har bare gode ord om han.

Flott lege, kanskje litt stressa innimello, da sikkert av rbeidsmengden.

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Rask, effektiv, og korrekt, i det store og hele god lege å ha særlig i min stilling hvor jeg har en kronisk lidele med mange følgetilstander . Er meget behjelpelig når søknader o.l skal skrives og sendes og prøver tas. Har et av byens beste forværelse med flotte medarbeidere der og.

Dyktig og engasjert

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Uten tvil den mest profesjonelle, dyktige og menneskelige lege man kan ha. Har hatt Olaussen som familielege i mange år. Tillitsvekkende og engasjert i tillegg til stor faglig kunnskap, uten tvil alle egenskaper som kjennetegner en dyktig fagperson, hvor man kan være trygg på at man får riktig behandling. Lett å kommunisere med, lyttende. Dyktige legesekretærer, høy grad av service, presis til timeavtaler. Hva mer kan man forlange?

Grundig og hjelpsom

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Veldig dyktig lege, vet hun ikke svaret prøver hun å finne det så godt det lar seg gjøre. Videresender til spesialist der det er nødvendig og tar de prøver som skal taes.
Hun er oppmerksom og viser klar interesse i pasienten sin. Kjempefornøyd!

Tilgjengelig og lyttende.

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Godt fornøyd med Østom. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Om hun ikke har de nødvendige kunnskaper for å forstå hele bildet, er jeg trygg på at hun leser seg opp og ikke gir seg før hun har funnet ut av problemet.