Smidsrød Legesenter

Telefonnummer409 14 401409 14 4 ...
Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Smidsrød Legesenter

Engasjert og kunnskapsrik lege.

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna Gran er en flott spesialist, og et menneske med stort hjerte.
En pasient kommer til lege for å bli sett, hørt, diagnosert og leget.
Iryna gjør alt dette, hun har kunnskap, erfaring , og ikke minst vilje til å hjelpe.
Hun er engasjert og gir god oppfølging. Man føler seg trygg og i gode hender.
Kanskje det ikke er relevant , men hun også er flott å se på, alltid blid og vakker :)
Anbefales på det sterkeste!

Beste lege jeg har hatt?

Lege: Iryna Gran Skrevet

Er enig med dem som skryter av Iryna. Hun er flink til å lytte på hva du sier, for så å finne ut beste løsning.
Det er godt å vite at noen ivaretar helsen din når man er mye plaget.
Ikke alle leger er slik dessverre.

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Meget ryddig og tydelig lege, som samtidig er veldig lyttende og forståelsesfull. Jeg anbefaler henne!

Uprofesjonell og fornærmende

Lege: Iryna Gran Skrevet

Gått til denne fastlegen i ca. 6-7 måneder. Bør ikke gå til denne legen hvis du er gravid. Vanskelig å få forståelse og vanskelig å prate med. Er hardhendt ved kontroller.

To ganger har jeg fått beskjed om at jeg må passe vekten min som gravid. Var på 50-kg-tallet før gravid og jobber med kost og trening. Vet med andre ord hva som er usunn/sunn mat, mengder, mm. Hun ville jeg skulle skrive matdagbok fordi hun mente vekta mi var for høy (var da 8 mnd gravid og full av vann i kroppen i følge jordmor).

Har ofte gått ut av legekontoret hennes frustrert og lei meg. Bytta fastlege etter at matdagboken ble nevnt. Det var dråpen for meg. Opplever legen som uprofesjonell, fornærmende og vanskelig.

når man blir nektet sykemeldingen etter nøye vurdering kaller man lege uprofesjonell og fornærmede . Trenger ikke å publisere krenkende kommentarer ved å være uenig med legen , heller ta det opp på time eller bytte ! Dette skaper feil inntrykk av enkel person for andre pasienter basert på egen uenighet i vurdering for hva som er riktig og galt!

Besvart av Iryna Gran

Beste legen jeg har vært borti

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna er en lege som ikke bare har høy kunnskapsnivå og kompetanse innen hennes yrke -men som også legger sitt hjerte i pasientsituasjonen.
Hun lytter til deg, kommer med tips og råd, gir deg all sin tid og oppmerksomhet og ser på det som et helhetlig menneske, noe leger i dag dessverre har som mangelvare.
Hun har vært der for meg gjennom hele min graviditet og takket være hennes nøyaktighet så fant vi ut komplikasjoner tidlig i svangerskapet, noe som førte til at jeg og babyen fikk en bedre tid både under og etter graviditeten.
Hun er også en flott lege for barn, underholder dem mens hun undersøker dem og er bare helt jordnær.
Iryna nøler ikke med å henvise eller ringe noen andre med høyere kompetanse hvis hun kommer i en situasjon der hun er litt i tvil.

Jeg har hatt en god del leger gjennom årene, men har aldri følt meg så trygg, fornøyd og tatt godt imot som med Iryna.
Dessverre må jeg bytte lege siden jeg har flyttet på andre siden av landet, ellers hadde jeg aldri byttet henne ut og hadde gjerne tatt henne med hvis jeg kunne.

Dette her er en lege som utøver sitt yrke med hjertet, som har legeyrket i sitt sjel.

Sekretærene er også svært hyggelige, men kan være av og til være litt treige med å ta telefonen.