Smidsrød Legesenter

Telefonnummer409 14 401409 14 4 ...
Øreveien 7 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Smidsrød Legesenter

Flink lege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Iryna Gran og er veldig stnd hun ikke er tilbake før til høsten. Når det gjelder Galina Halvorsen kan man ikke få en dårligere vikar. Sur og gretten. Kommer man med innspill får man bare surt svar. Alltid stressa og man føler seg lite velkommen på hennes kontor. Vurderer sterk å bytte til en annen lege i sentrum.

Fornøyd med min lege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Jeg er en eldre dame i syttiårene og er veldig fornøyd med Iryns Gran's vikar Galina Halvorsen, jeg føler meg godt ivaretatt og blir nøye fulgt opp. Har jeg spørsmål, er hun altid villig til å svare. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.
Kontorsøstrene er søte og hyggelige, vi kan alle ha en dårlig dag og det må de også ha lov til å ha. Det er ofte mange passienter og da er det lett å bli stresset.
Har man litt tålmodighet kommer man altid frem på telefonen.

Negativt inntrykk

Lege: Iryna Gran Skrevet

Denne legen satte opp en time for meg kun for å fortelle meg at allergipanelet mitt var negativt. Min mann fikk panelet sitt i posten og kunne ringe etter cetirizin. Hvorfor skal jeg betale 150 kroner for at hun skal gi det til meg personlig?

Den beste legen jeg har hatt på lenge.

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna er en lege du fort blir fortrolig med. Man blir møtt med et smil og varme. Hennes evne til å sette pasientene i fokus gjør at man blir hørt og sett, føler trygghet og respekt. Må dessverre si at jeg har ingen kjemi med din vikar. Føler meg mistenkelig gjort pga en medisin som jeg tar. Jeg er en godt voksen dame, som er moderat med det meste. Leit for praksisen din.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna er absolutt den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg god tid, lytter og er utrolig flink til å gi informasjon.
Desverre er hun borte et år, og vikarlegen er absolutt ikke å anbefale. Hun svarer ikke på spm og gir lite informasjon i forhold til behandling.
Jeg anbefaler Iryna på det varmeste og tenker dere på å bytte til henne, er rådet mitt å vente til hun er tilbake i oktober neste år