Ørmelen Legesenter

Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Ørmelen Legesenter

Grundig og flink fastlege

Lege: Benedicte Agdestein Skrevet

Dr Agdestein er grundig og flink, tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor. Kommer med gode råd og er faglig god. Er flink til å følge opp min kroniske sykdom. Henviser til spesialist dersom det er behov for det. Alltid lett tilgjengelig. Gir henne mine beste anbefalinger.

Uegnet

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Hadde han som fastlege tidligere, men skiftet raskt. Vanskelig å få kontakt og skjermen var mere interessant enn pasienten. Måtte spørre selv spørsmål om sykdommen og behandling.

Elendig

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Han sier ikke mye, introduserer ikke seg selv skikkelig og jeg er nødt til å spørre om detaljer for å få innføring/info om diagnosen jeg får, for at han skal snakke til meg. Ut ifra mine møter med han virker han uengasjert og som om han ikke egentlig har overskudd og tid til å ha meg der.

I tillegg er han sjelden på legekontoret og hvis man trenger en time med ham så fort som mulig går det lett en uke eller to før han har mulighet til å ta deg inn til konsultasjon. Anbefaler han ikke.

Dårligste legen jeg har hatt!

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Er for opptatt med å se på dataskjermen sin. Hver gang jeg har vært hos han virker det som om han er i sin egen lille verden og svarer bare «mhm», «ja» «Jeg skjønner». Han hører ikke på hva jeg har å si men han er UFATTELIG glad i å skrive ut resepter!
Gleder meg til jeg flytter.

Traurig

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Traurig og tungrodd. Og virker som ikke har tiltro til andre behandlingsmetoder enn tabletter. Får aldri forklaring på hvordan ting skal behandles. Veldig vanskelig å kommunisere med, da man omtrent må stille diagnose selv. Sitter stortsett å skriver på PC uten å si noe, og får aldri noe opplysninger om hva som skrives i journal så man er sikker på at det som står der er riktig.