Brobekk legekontor

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege
  • Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Brobekk legekontor

Kunnskapsrik og trivelig

Lege: Atif Abbas Skrevet

Har gått til Atif i flere år nå, og er generelt veldig fornøyd. Han er veldig rett på sak og prøver å ordne opp på best mulig måte. Han opptrer profesjonelt og kan det han snakker om.

Kunnskapsrik, prinsippfast og engasjert

Lege: Atif Abbas Skrevet

Evig takknemlig for Mr. Abbas. Fikk ordnet med en skulder min tidligere fastlege sa jeg bare måtte akseptere var som den var. Han identifiserer raskt problemene jeg har hatt, og er tøff nok til å foreslå annen behandling enn medisin, noe som i mitt tilfelle har fungert utmerket! Veldig fornøyd!!

Ganske fornøyd

Lege: Atif Abbas Skrevet

Jeg fikk legen etter at jeg flyttet til Oslo. Jeg var ganske fornøyd med ham, synes han har gjort jobben sin veldig bra, og tok problemene mine på alvor. Måtte dessverre bytte etter at jeg flyttet litt langt unna.

Overkjørt

Lege: Atif Abbas Skrevet

Meget misfornøyd med timen med Atif. Aldri har jeg følt meg så ukomfortabel og nedtrykket av en lege på denne måten. Jeg forklarte situasjonen min og ble ikke møtt med forståelse.
Sa dette til han under timen, og sa jeg var mer fornøyd med en tidligere lege jeg hadde, og fikk svar om han han kunne dette bedre og var spesialist.

En fastlege som bryr seg

Lege: Atif Abbas Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Atif. En omtenksom fastlege som viser hensyn og forståelse. En fastlege for alle.