Atif Abbas

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Tlf: 22 64 08 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Atif Abbas er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

Så ikke på meg en eneste gang

Legen så på skjermen da jeg kom inn på legevakten. Han så på skjermen hele tiden mens jeg var inne, og virket totalt uinteressert. Han skrev ut en resept og gav meg på bakgrunn av urinprøve, men jeg fikk aldri vite hva slags funn det ble gjort i prøven eller hva jeg egentlig fikk behandling for. Ubehagelig opplevelse å oppleve å være til bry når man er omtåket av smerter og sårbar, håper jeg slipper å være pasient hos ham igjen.

TRYGG OG TILLITSFULL

Har brukt Abbas siden jan 2017. Og desverre vært mye syk helt siden starten. Er veldig fornøyd. Han tar meg veldig alvorlig, startert opp med antibiotika i påvente av svar når cpr er på 140. Er forståelsesfull og hører på meg når jeg prater. Har hjulpet til å skrive flere søknader til både HELFO og henvisninger. Føler meg godt ivaretatt. Og så har vi behagelige og hjelpsomme Linda i resepsjonen som er prikken over i en. Bare så veldig synd at Abbas ska ha ett år permisjon fra august.
Har bare gode or om denne legen.

En meget god lege

Tok meg på alvor og hva jeg som pasient kjente på kroppen. Ser ikke blindt i pasienthåndboka og lytter til deg. En sjeldent god lege! Sender rekvisisjon hvis det trengs. Eneste minuset med dette legekontoret er at det holder stengt to uker på sommeren, men det er no biggie. Tommel opp for Linda, sekritæren! Følte meg godt ivaretatt på Brobekk legekontor. Kort ventetid på timer og i venterommet.

Dyktig og profesjonell!

Solid, effektiv og faglig oppdatert lege, gjør det han skal, og gir gjerne råd utover bestillingen :) Du føler deg absolutt ivaretatt!
Er glad for at man kan bestille time og resepter via nettsiden/app så slipper man å vente i telefon ;)

Dyktig og ansvarsfull lege!

Flink lege som tar seg god tid og gjør grundig undersøkelse. Føler meg ivaretatt hos han da han er lett å prate med og faglig godt oppdatert. Han er flink med både voksne og barn:) Tommelen opp og full score hos oss:)

Hyggelig lege som gir god service

Dr. Abbas var både hyggelig og hjelpsom da jeg var på kontoret hans for en generell helsesjekk. Til tross for ung alder hadde han god kunnskap om det jeg spurte ham, og ga gode råd. Anbefales.

Beste legen i bydelen

Etter å ha hatt 3 forskjellige leger i bydelen på et halvt år byttet jeg til Atif. Bedre lege har jeg ikke sett maken til. Han tar meg på alvor, har tid til å høre på meg og er veldig hyggelig. Jeg føler meg trygg med hans vurderinger. Er meget fornøyd!

Bare tull som jeg ba om

Ikke intr.i å hilse på meg.Spurte ikke noe om meg og tidligere helseproblem,hvem jeg er,eller hverdagen min. Henviste til Ullevål for to operasjoner som jeg hadde ønske om.to og en halv mnd.senere har ikke Ullevål mottatt henvisningen.
Han var mest opptatt av å få betalt av meg.Dette er ikke en lege å anbefale

Veldig hyggelig lege

Legen har nyoppstartet praksis på Brobekk legekontor. Jeg går vanligvis til kollegaen ved siden av. Legen var hyggelig og imøtekommende og jeg får ofte time samme dag. Han tar seg tid med å forklare og viser ofte til skilder/bilder på internett for å belyse spesielle tilstander.Snakker godt norsk gjør han også. På spørsmål fortalte han at han tok legeutdannelsen i Oslo og spesialiserer seg i faget. Legesenteret har også veldig hyggelig sekretær:)