Atif Abbas

Brobekk legekontor

2011

Brobekk legekontor Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Atif Abbas er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

Genuint interessert og imøtekommen

Atif er en særdeles hyggelig og imøtekommende. Han viser faglig tyngde og evner å bryte ned vanskelige fagutrykk på en måte som er lett og forstå.

Meget fornøyd

Er veldig fornøyd med både lege og sekretær. Akif(vikar for Atif), lytter og sjekker veldig godt. Jeg føler at jeg kan komme til denne legen å bli frisk, ikke bare bortkasta tid.

Men jeg har kommet hit flere ganger og må dessverre si at jeg MINST venter én time før jeg blir ropt inn.

Ellers er jeg VELDIG fornøyd.

Tilgjengelig og effektiv

Kort ventetid, får hjelp til det jeg trenger når jeg trenger det. Enkle og greie konsultasjoner, akkurat sånn en fastlege skal fungere i 2018.

Kynisk og dårlig sosialt

Har hatt denne legen flere enkelttimer når min fastlege var borte. Forsøkte å gå til han flere ganger for å se om inntrykket mitt endret seg. Det gjorde det ikke. Virker som han fokuserer først og fremst på å ha flest pasienter, bruke minst mulig tid, og fakturere kunden for hver minste detalj. Deretter er fokuset på å gjøre jobben som lege. Men også her viser han liten vilje til å sette seg inn i situasjonen og en kombinasjon av at han er dårlig til å forklare og ikke klarer å utdype ved oppfølgingsspørsmål. Etter flere timer hos denne legen reserverte jeg meg for å få timer hos han.

Trygg, vennlig, kunnskapsrik

Vi møtte Abbas på seksukerskontrollen for vår baby ved helsestasjonen, og fikk et veldig godt inntrykk av ham. Faktisk så godt at mor og sønn ønsket å ha ham som fastlege og byttet. Abbas er vennlig, lyttende og svært profesjonell. Abbas er en lege å anbefale.