Atif Abbas

Autorisasjon (2011)

Brobekk legekontor Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Atif Abbas er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

Dyktig og kunnskapsrik lege !

Atif er en av de dyktigste og mest kunnskapsrike legene jeg har møtt . Han er alltid blid og høflig . Han lytter alltid til mine bekymringer og følger opp blodprøver og resultater . Han gir gode faglige råd og henviser til dyktige spesialister når det trengs . Han kan også være tydelig og beroligende når det ikke er grunn til bekymring. Tommel opp for Linda i kontoret , alltid blid og hyggelig. Full score fra meg .

Profesjonell og gjennomført

Tross min ignoranse ovenfor prosessen med sykemeldinger, var Atif gjennomført og ordentlig i sin prosedyre i Covid sin røde tidsperiode.

Skulle ønske kommunikasjon var enklere og mer utfyllende, men det var nettsiden sitt design og ikke legen sitt problem.

Null å klage på fra min side!

Kunnskapsrik og trivelig

Har gått til Atif i flere år nå, og er generelt veldig fornøyd. Han er veldig rett på sak og prøver å ordne opp på best mulig måte. Han opptrer profesjonelt og kan det han snakker om.

Kunnskapsrik, prinsippfast og engasjert

Evig takknemlig for Mr. Abbas. Fikk ordnet med en skulder min tidligere fastlege sa jeg bare måtte akseptere var som den var. Han identifiserer raskt problemene jeg har hatt, og er tøff nok til å foreslå annen behandling enn medisin, noe som i mitt tilfelle har fungert utmerket! Veldig fornøyd!!

Ganske fornøyd

Jeg fikk legen etter at jeg flyttet til Oslo. Jeg var ganske fornøyd med ham, synes han har gjort jobben sin veldig bra, og tok problemene mine på alvor. Måtte dessverre bytte etter at jeg flyttet litt langt unna.