Atif Abbas

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Atif Abbas er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

En meget god lege

Tok meg på alvor og hva jeg som pasient kjente på kroppen. Ser ikke blindt i pasienthåndboka og lytter til deg. En sjeldent god lege! Sender rekvisisjon hvis det trengs. Eneste minuset med dette legekontoret er at det holder stengt to uker på sommeren, men det er no biggie. Tommel opp for Linda, sekritæren! Følte meg godt ivaretatt på Brobekk legekontor. Kort ventetid på timer og i venterommet.

Dyktig og profesjonell!

Solid, effektiv og faglig oppdatert lege, gjør det han skal, og gir gjerne råd utover bestillingen :) Du føler deg absolutt ivaretatt!
Er glad for at man kan bestille time og resepter via nettsiden/app så slipper man å vente i telefon ;)

Dyktig og ansvarsfull lege!

Flink lege som tar seg god tid og gjør grundig undersøkelse. Føler meg ivaretatt hos han da han er lett å prate med og faglig godt oppdatert. Han er flink med både voksne og barn:) Tommelen opp og full score hos oss:)

Hyggelig lege som gir god service

Dr. Abbas var både hyggelig og hjelpsom da jeg var på kontoret hans for en generell helsesjekk. Til tross for ung alder hadde han god kunnskap om det jeg spurte ham, og ga gode råd. Anbefales.

Beste legen i bydelen

Etter å ha hatt 3 forskjellige leger i bydelen på et halvt år byttet jeg til Atif. Bedre lege har jeg ikke sett maken til. Han tar meg på alvor, har tid til å høre på meg og er veldig hyggelig. Jeg føler meg trygg med hans vurderinger. Er meget fornøyd!