A1 tannlegen

Telefonnummer37 02 10 9037 02 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsbusletta 7b 4847 Arendal
A1 tannlegen holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av A1 tannlegen

Kunne ikke vært mer fornøyd !

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Var på et etterlengtet besøk hos Simen for verk i tann. Fikk time samme dag og fiks ferdig i løpet av kvelden.

Meget fornøyd da Simen er nøyaktig, forklarer godt underveis og hyggelig å prate med. Anbefaler Simen på det sterkeste!

Flink og grundige

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Flink til å forklare, grundig med undersøkelse og informasjon. Hyggelig personal! Ryddig og bra inntrykk !

Dyktig, oppmerksom og hyggelig.

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Første inntrykket var at jeg ble møtt av en hyggelig betjening i skranken og at vente tiden var kort.

Tannlege Lauritzen er rolig, oppmerksom og meget behagelig. I tillegg er han lett på hånden, noe som gjorde at jeg slappet av under hele behandlingen. Tannlege Lauritzsen er også veldig dyktig i sitt fag, og det er ingen tvil om at han vet hva som er best av behandling for mitt tilfelle.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til Tannlege Simen Lauritzsen hos A1 tannlegen i Arendal.

Kjempefornøyd

Tannlege: Marika Evelyn Helena Kellari Skrevet

Jeg nærmest gleder meg til å komme til tannlegen, noe som er fantastisk for en person som i alle år har hatt tannlegeskrekk.

Hun utstråler varme og får deg til å føle deg avslappet og velkommen.

Er faglig dyktig.

Inkluderer deg i behandlingen på en måte, informerer deg under veis, veldig flink til å forklare.

Snakker et mindre faglig språk, så det er lettere å forstå om det er noe du lurer på.

Flink til å ivareta meg som pasient

Tannlege: Meenakshi Kaiser-Bloch Skrevet

Jeg gikk til Meenakshi i forbindelse med en operasjon av to visdomstenner. Hun startet med å fortelle meg om hva som skulle skje og jeg følte meg veldig trygg i hennes hender. I etterkant fikk jeg en betennelse i såret og jeg kontaktet Meenakshi. Hun var raskt ute med å gi meg en god og nøye behandling. Hun tok meg på alvor og jeg følte meg utrolig godt ivaretatt!