A1 tannlegen

Strømsbusletta 7b 4847 Arendal
A1 tannlegen holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av A1 tannlegen

Den beste tannlegen jeg har vært hos noensinne.

Tannlege: Marika Evelyn Helena Kellari Skrevet

Arendal er heldig som har en slik tannlege tilgjengelig.
Er opptatt av ditt ve og vel under behandlingen og forteller hele tiden hva hun gjør og hvorfor.
I tillegg er klinikken utstyrt med det nyeste av dentalteknisk utstyr.
Marika er et meget behagelig menneske å være hos og du føler at den faglige selvtillit hun utstråler, faktisk er grunnet at hun kan sitt fag.
Jeg kan anbefale henne og teamet rundt henne på det varmeste.
Beste hilsen
J.I.

Tålmodig og nøye - finner feilene!

Tannlege: Marika Evelyn Helena Kellari Skrevet

Dyktig, tålmodig, forsiktig og ryddig. Beste anbefalinger.
Sjekker opp hver detalj som blir nevnt og tar det alvorlig. Meget fokusert når hun jobber, og tar seg god tid. Hun gjør en skikkelig jobb!

Behagelig, morsom og dyktig!

Tannlege: Jan Kirkedam Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og måtte til akuttime. Fikk ikke min faste tannlege, men kom til Jan. Han gjorde hele besøket mitt veldig trygt og smertefritt, på alle måter. Fin humor, mye klokskap, et behagelig vesen. Informativ, kunnskapsrik, tydelig, og med en nennsom hånd. Kjente meg virkelig i trygge, profesjonelle og erfarne hender! Anbefales.

Den beste

Tannlege: Jan Kirkedam Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege. Jeg har en fryktelig tannlege skrekk, men hos Jan føler jeg meg trygg. Jeg får vite hva som skal skje til en hver tid, han er forsiktig og nøye med alt!
Verdens beste tannlege!

Kunne ikke vært mer fornøyd !

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Var på et etterlengtet besøk hos Simen for verk i tann. Fikk time samme dag og fiks ferdig i løpet av kvelden.

Meget fornøyd da Simen er nøyaktig, forklarer godt underveis og hyggelig å prate med. Anbefaler Simen på det sterkeste!