Ali Mousaui

Ali Mousaui holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ali Mousaui

Erfaren og ærlig tannlege

Tannlege: Ali Mousavi Skrevet

Var hos Ali idag og hadde tannrens. Han har et rolig og behagelig lynne. Han har jobba som tannlege siden 90 tallet, og lenge på det samme kontoret...

Han ga gode og ærlige svar på tilstanden på tannkjøtt samt tenner. Han ga i tillegg råd på tiltak jeg burde gjøre for å sikre god tannhelse.

Dyktig, erfaren og trygg

Tannlege: Ali Mousavi Skrevet

Har vært pasient hos Ali Mousavi i Hagegata på Tøyen i 20 år allerede og er meget fornøyd. Han er erfaren, trygg og svært hyggelig og er ikke en tannlege som prøver å prakke på deg behandlinger du ikke trenger. Jeg kommer til å fortsette å være pasient hos Ali så lenge han fortsatt jobber og jeg klarer å karre meg dit. Anbefales på det varmeste!

Godt fornøyd

Tannlege: Ali Mousavi Skrevet

Endte helt tilfeldig hos Mousavi for noen år siden da jeg ville ha en tannlege i nærheten av der jeg bodde. Har blitt værende hos ham, selv om jeg har flyttet litt lengre unna. Han er høflig, hyggelig og grundig. Han er flink til å informere om fordeler og ulemper ved ulike valgmuligheter. Fått tilbud om raske timer når jeg har hatt bruk for det.
Lokalet er den eneste ulempen; jeg tror det tidligere må ha vært en leilighet, så det føles litt som å være på besøk hos noen, og litt mindre som et "legekontor."

Profesjonell

Tannlege: Ali Mousavi Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Forteller hva han skal gjøre og hvorfor han gjør det. Renslig. Fikk time raskt da det var behov. Morsom og du blir ikke ruinert av et besøk hos han.

Meget bra

Tannlege: Ali Mousavi Skrevet

Ali er en hyggelig fyr som yter god service. Han er effektiv, og forklarer gjerne underveis hvis man er interessert. Kom inn for en enkelt behandling, men ble værende som fast kunde. Greit priset. Kan trygt anbefales.