Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Dyktig og proffesjonell

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Fantastisk lege som tar deg på alvor, har gått til han i 28 år!

Kunne ikke levd livet uten

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Du kan ikke få en bedre lege!

Denne mannen er så profesjonell og ordentlig som over hele hodet mulig. Uansett tilstand vil du kunne få hjelp. Han er enkel å få kontakt med og legesenteret er rent og meget pent.

Kan bli litt kø og forsinkelser, rundt et kvarter, men da kan du bare kose deg men tv og nye blader/magasiner.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Biermann er alltid hyggelig og tar seg tid til å snakke med meg. Han er erfaren, har god kunnskap og en troverdig lege.

Flink og utrolig kompetent lege.

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just som lege siden jeg var barn og kommer ikke til å endre lege. Just er flink til å sette seg inn i din situasjon og er meget dyktig. Andre leger jeg har vært hos behandler deg som en kølapp og virker ikke veldig interessert i sine pasienters helse. Just har en varm personlighet å bryr seg om sine pasienter.

Dessverre virker det som Smestad Legesenter har for mange pasienter på sine lister da det er utrolig vanskelig å få en time på kort varsel. Ofte må man vente to til tre uker før du får time. Dette betyr da at man enten er død eller frisk igjen før datoen har kommet.

Så absolutt den beste av 15-20 almennleger som jeg har benyttet gjennom 45 år

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

God faglig. Empatisk. Tar tid til å lytte. Og LYTTER. Klare og greie spørsmål for å få frem viktige symptomer og diagnostisere. Jeg har aldri opplevd at diagnostisering og medisinering, event videre henvisning til spesialist, har vært bom.
Og det skal sies at jeg er storbruker av fastlegen - 8-10 ganger pr år.