Smestad

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad

Empatisk og varm lege

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla er en strålende lege som virkelig lytter og vil deg det beste. Hun følger opp og er til å stole på. Samtidig har hun hatt mye permisjon, noe hun selvsagt er i sin fulle rett til - men resultatet er at vi pasientene sitter igjen med ulike vikarer, hvorav en såkalt «fast». Flere er unge og virker lite erfarne, til forskjell fra Camilla som alltid har vært stødig, trygg og kunnskapsrik.

Eneste aber med Camilla - som med en del andre fastleger - er at hun alltid framstår ganske stresset. Man får inntrykk av at konsultasjonen bør skje fort. Det kan være krevende når man er der av mer komplekse årsaker og ikke alltid et gode.

Men vi er mange om å savne Camilla nå, og vi håper hun kommer snarlig tilbake som vår fastlege!

Arrogant vikarlege

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Jeg må si meg enig i omtalen andre har gitt av [NAVN FJERNET AV MODERATOR]. Hun mangler empati og relasjonskompetanse. Opplevde timen hos henne som ubehagelig og frustrerende, da jeg følte hun ikke evnet å sette seg inn i min situasjon i det hele tatt.
Håpe Camilla kommer tilbake snart!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Ønsker å bekrefte alt det positive som skrives om Marianne her. Hun er varm,konstruktiv, lyttende og faglig svært dyktig.Og har en fantastisk humor.Har aldri før ledd hos en lege.. midt opp i livets alvor Jeg har heller aldri følt meg så godt ivaretatt av noen lege tidligere. Og jeg har vært mye hos leger over mange år.
Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har beholdt henne uvhenigig av flytting lengre unna.

Dyktig og ivaretakende

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Vært min fastlege i 33 år. Har full tiltro til han. Slurver aldri, men er grundig og tar seg god tid.

Vanskelig vikarlege

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å slutte meg til de som har beskrevet [NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO] som krass og med manglende empati. Hun har en arrogant holdning som gjør at man føler seg liten. Camilla som er vår fastlege er helt fantastisk, men dersom hun ikke kommer tilbake snart så vurderer vi også å bytte fastlege.