Smestad

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av Smestad

God vikar

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Dr. Eriksen som er vikar for Dr. Ystborg gjør en utmerket jobb som fastlege. De gangene jeg har vært der har hun vist både empati og forståelse for mine utfordringer. At hun kan oppleves som krass for noen er antagelig fordi hun er tydelig, og altså heller ikke fremstår som usikker(i mine øyne). Jeg vil absolutt anbefale Dr. Eriksen!

Ikke tilstede - kun vikarer

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Dr. Ystborg er for tiden i permisjon, slik hun har vært mange ganger de siste årene. Det er ikke ett problem i seg selv, men vikarlegene derimot gjør det veldig vanskelig og skulle fortsette og være pasient hos henne. Dr Ystborg er en fantastisk fastlege, og jeg skulle ønske jeg ikke vurderte og bytte. Therese Rye Eriksen er vikar for tiden, det er uheldig. Hun mangler empati og forståelse, dette tror jeg bunner i usikkerhet. Det var vanskelig og føle seg ivaretatt og hun stiller krasse spørsmål. Hun fikk meg rett og slett til og føle meg liten i en allerede vanskelig livssituasjon. Kan ikke anbefale.

Ukompetent vikarlege og dårlig service

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Dr. Ystborg er i permisjon og Therese Rye Eriksen er hennes faste vikar til 1.sept. 2020. I motsetning til dr. Ystborg mangler vikarlegen fullstendig relasjonskompetanse og empati. Dette medfører at pasienten ikke blir behandlet med omsorg og respekt. Resepsjonsdama som sitter i skranken er som regel veldig sur og uhøflig i møte med pasienter. Det hele endte opp med å bytte fastlegen.

Faglig tung, omsorgsfull og seriøs

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har faglig tyngde, er en god lytter, tar seg god tid og møter enhver henvendelse med seriøsitet. 10/10.

Fantastisk menneske.

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg hadde Christian som fastlege for noen år tilbake før jeg flyttet. Jeg var nesten aldri syk, som betydde at jeg var sjelden hos ham. Men så ble jeg gravid. Noe som viste komplikasjoner på komplikasjoner på komplikasjoner. Og da fikk jeg denne legen å kjenne. Maken til en fantastisk og hyper-profesjonell lege skal man lete lenge etter! Med hans hjelp og støtte gjennom utallige sykehusopphold med nyresteinanfall, og flere operasjoner fikk jeg et friskt barn (noe som slett ikke var gitt) og jeg er frisk selv. Skal flytte tilbake til Oslo nå, og setter meg på hans laaaaaaange venteliste. Tipper at det ikke finnes bedre fastlege!