Smestad

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av Smestad

Ukompetent vikarlege og dårlig service

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Dr. Ystborg er i permisjon og Therese Rye Eriksen er hennes faste vikar til 1.sept. 2020. I motsetning til dr. Ystborg mangler vikarlegen fullstendig relasjonskompetanse og empati. Dette medfører at pasienten ikke blir behandlet med omsorg og respekt. Resepsjonsdama som sitter i skranken er som regel veldig sur og uhøflig i møte med pasienter. Det hele endte opp med å bytte fastlegen.

Faglig tung, omsorgsfull og seriøs

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har faglig tyngde, er en god lytter, tar seg god tid og møter enhver henvendelse med seriøsitet. 10/10.

Fantastisk menneske.

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg hadde Christian som fastlege for noen år tilbake før jeg flyttet. Jeg var nesten aldri syk, som betydde at jeg var sjelden hos ham. Men så ble jeg gravid. Noe som viste komplikasjoner på komplikasjoner på komplikasjoner. Og da fikk jeg denne legen å kjenne. Maken til en fantastisk og hyper-profesjonell lege skal man lete lenge etter! Med hans hjelp og støtte gjennom utallige sykehusopphold med nyresteinanfall, og flere operasjoner fikk jeg et friskt barn (noe som slett ikke var gitt) og jeg er frisk selv. Skal flytte tilbake til Oslo nå, og setter meg på hans laaaaaaange venteliste. Tipper at det ikke finnes bedre fastlege!

Proaktiv og trygg

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Følger med og følger opp. Tar initiativ til å sjekke opp og finner løsninger. Bryr seg og du føler deg ikke som en på samlebåndet. En menneskelig og flink lege.

Dyktig og engasjert

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Fremstår faglig dyktig og sikker, og er engasjert og imøtekommende. Min familie og jeg har alle byttet til Camilla, vi er veldig fornøyd med henne som fastlege.