Smestad

Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av Smestad

Norge beste lege!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Marianne som fastlege! Hun er grundig og dyktig, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Hun ser meg, er lyttende og er lett å snakke med. Hun er flink til å følge opp og jeg føler av og til at hun kun har en pasient, og det er meg - ment på den måten at hun husker historikken og tar seg tid. Ikke minst var hun en enorm støtte ifm. en komplisert graviditet, hvor hun ved ett par anledninger også ringte meg etter endt arbeidstid, og i ferien, for å sikre at alt gikk bra. Hun er den beste legen jeg noen ganger har hatt! Og takke seg til at min sønn nå også har henne som sin fastlege. Jeg er enig i hva andre skriver her før meg; hun viser stor grad av omsorg og empati, har glimt i øyet og mye humor, men er samtidig alvorlig og tillitsfull i situasjoner som krever det. Vi kunne ikke hatt en bedre lege.

Tillitsfull og følger opp

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne Hjortdahl er den beste legen jeg har hatt! Hun følger grunndig opp og svarer raskt på meldinger via det nye «kontakt fastlegen» systemet.
Hun er faglig dyktig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.
Har flyttet fra Smestad, men kommer til å beholde henne selv om det er lengre reisevei! Det det verdt de få gangene jeg trenger lege per år.

Tar deg på alvor

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Min erfaring med Camilla er at hun tar deg 100% på alvor og følger deg opp, og sender deg videre til spesialister der det er nødvendig.
Hun er profesjonell, effektiv og god på fremdrift og gjennomføring.

Den mest fantastiske fastlegen!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

En lege som tar deg på alvor,som er genuint interessert i deg som pasient, som viser empati, som er faglig dyktig, som henviser deg videre til spesialist fordi hun vil komme til bunns i årsaken til problemet. Hun er lett å prate med og respekterer andres syn og meninger.
Ikke én negativ ting å si om Camilla! Bare helt fantastisk!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla behandler meg som en god nær venn som hun bryr seg om. Hun er tvers gjennom proff i alt hun gjør, og hun viser tydelig at hun forstår hva som foregår, hun er flink til å henvise videre, hun tar seg tid til å lytte og forklare (alltid på en måte man kan forstå). Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege!