Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Flink lege god lytter og hjelper til med det som skal

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Jeg har hatt samme kontor i 12 år og fikk ny lege nå. Han virker ordentlig og synes han er god lytter og gjør jobben sin . 👍

Anbefales ikke! 1,5 mnd ventetid

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Ringte for å bestille time, men første ledige time er ikke for i slutten av juni, altså om 1,5 mnd... I tillegg var det lang ventetid på telefon og når jeg først kom gjennom ba de meg om å sende sms for å bestille time. SMS koster 6 kr per gang og man må beregne at det vil bli meldinger frem og tilbake. Jeg spurte om jeg kunne sende på mail, men det kunne jeg ikke. Som følge av at det tar så lang tid å få en time, bytter jeg fastlege.

Ikke godt inntrykk av denne legen

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Ikke bra inntrykk av denne legen. Sist legetime fikk jeg jo ikke stilt mine spørsmål ferdig han sa at han ikke hadde tid

Forferdelig lege

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Han er frekk, utålmodig, tolererer ikke å få spørsmål, samt ignorerer og kjefter på pasientene sine.

Umulig å få tak i

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Bjørg er en veldig flink og kunnskapsrik lege som møter deg med forståelse og tid. Utfordringen er at hun ofte glemmer å skrive ut henvisninger som avtalt, man får ikke svar på prøver man tar, det er vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret (det blir ofte også bare lagt på hvorpa mna da rykker bakerst i køen om man prøver å ringe opp igjen) og man får heller ikke svar på den elektroniske plattformen. Har også opplevd gjentatte ganger å legge igjen beskjed hos sekretærene uten at disse svares ut. Så eneste måten å sikre oppfølgingen på er å booke en ny time. I tillegg er det gjerne 2-3 ukers ventetid for å få en time.